کد خبر: 180152 - تاریخ: یکشنبه، 16 دسامبر 2018 - 09:47

مهرداد لاهوتی خبر داد:

بودجه ۹۸ یکشنبه آینده به مجلس ارائه می‌شود | اعتبارات حمایتی از مردم افزایش می‌یابد

مهرداد بائوج لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جلسه اعضای این فراکسیون را با رئیس سازمان برنامه و بودجه را تشریح کرد.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، مهرداد بائوج لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس، در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ آذر) قوه مقننه، در جمع خبرنگاران و با اشاره به جلسه صبح امروز این فراکسیون با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در این جلسه آقای نوبخت جزئیاتی از لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور را برای اعضای فراکسیون تشریح کرد.

وی ادامه داد: رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد احتمالاً تغییراتی در بودجه سال آینده ایجاد خواهد شد و احتمالا یکشنبه هفته آینده این لایحه به مجلس ارائه شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس تصریح کرد:‌ آقای نوبخت در این جلسه اعلام کرد در بودجه سال ۹۷ فروش روزانه یک و نیم میلیون بشکه نفت پیش‌بینی شده که در سال گذشته این رقم ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه بود.

لاهوتی افزود: نوبخت در این جلسه اعلام کرد ۱۲۶ هزار میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی و ۶۵ هزار میلیارد تومان هزینه عمرانی برای سال ۹۸ پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز اعلام کرد احتمالا بودجه در دو سقف ۴۰۷ هزار میلیارد تومانی و ۴۳۶ هزار میلیارد تومانی مصوب شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلال ولایی تصریح کرد: نوبخت در این جلسه اعلام کرد که بودجه وزارت آموزش و پرورش برای سال آیند ۶۴ هزار میلیارد تومان خواهد بود و اعتبارات رفاهی و حمایتی از مردم در بودجه سال آینده افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads