کد خبر: 180117 - تاریخ: شنبه، 15 دسامبر 2018 - 12:16

استفاده ۵ میلیون مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای گیلان گفت: بیش از ۵ میلیون مسافر از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده کردند.

به گزارش خوبان، نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان گیلان گفت:پارسال ۵ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۲۰۵ مسافر در ۷۵۷ هزارو ۲۵۸ سفر به مقصد‌های داخل و خارج استان از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده کردند.
وی با بیان اینکه، از این تعداد ۳ میلیون ۴۹۷ هزار و ۴۲۲ مسافر در قالب سفر درون استانی است، افزود: ازاین  تعداد ۱ میلیون ۹۴۹ هزارو  ۷۸۳ مسافر در قالب سفر برون استانی جابجا شده‌اند. 
مدیر کل راهداری وحمل و نقل و جاده‌ای گیلان گفت: از کل سفر‌های انجام یافته ۱۰۷ هزارو ۷۶۱ سفر با اتوبوس، ۶۴۹ هزارو ۴۹۷ سفر با مینی بوس و سواری و بقیه به صورت دربستی ودر این مدت به ترتیب شهرستان‌های رشت با جابجائی ۱ میلیون و ۲۸ هزار و ۷۲۲ نفر مسافر، انزلی با ۱۷۵ هزار و ۳۶۸ نفر مسافر و لاهیجان با ۱۶۲ هزار و ۸۵۱ نفر مسافر بالاترین آمار جابجایی را به خود اختصاص دادند. 
نازک کار با اشاره به ارتقای خدمات بخش حمل و نقل، افزود: برای ارتقای خدمات بخش حمل و نقل و دسترسی سریع مسافران به مراکز تهیه بلیط به ویژه از طریق اینترنت در پارسال بالغ بر ۱ میلیون نفر اقدام به تهیه بلیت کردند. 
وی به تهیه بلیت از طزیق اینترنت اشاره و تصریح کرد:با بررسی آمار‌های پیش فروش اینترنتی نسبت به مدت مشابه پارسال، فروش اینترنتی رشد ۲۵ درصدی داشته است.

انتهای پیام / ق


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads