کد خبر: 180065 - تاریخ: جمعه، 14 دسامبر 2018 - 11:31

نخستین ‌مرکز اورژانس هوایی گیلان در لاهیجان راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس‌ گفت:‌ مراکز دیالیز،‌ درمان بیماران سرطانی شرق گیلان و نخستین مرکز اورژانس هوایی گیلان در لاهیجان راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش خوبان،  ذبیح‌الله نیکفر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز دیالیز ۳۰ تختخوابی،‌ مرکز سرطان‌شناسی و درمان بیماران سرطانی و نخستین مرکز اورژانس هوایی استان گیلان در بیمارستان سیدالشهداء لاهیجان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس پروژه ساخت بیمارستان پیروز لاهیجان با ۲۲۲ تخت را مورد اشاره قرار داد   تصریح کرد:‌ با افتتاح و بهره‌برداری کامل از این بیمارستان و مرکز درمانی مجهز،‌ شهرستان لاهیجان به عنوان قطب درمانی شرق استان گیلان شناخته خواهد شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از راه‌اندازی مرکز دیالیز شرق گیلان در بیمارستان سیدالشهداء لاهیجان خبر داد و عنوان کرد: بر اساس تصمیمات جدید قرار است با تهیه و تجهیز ۳۰ تخت مجهز دیالیز این مرکز برای درمان و پذیرش بیماران دیالیزی شرق استان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نیکفر راه‌اندازی مرکز سرطان‌شناسی و درمان بیماران سرطانی در بیمارستان سیدالشهداء را نیز متذکر شد و ابراز داشت: علاوه بر این با راه‌اندازی نخستین مرکز اورژانس هوایی گیلان در شهرستان لاهیجان بدون شک تحولات بسیار زیادی در حوزه ارائه خدمات سلامت این استان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز اورژانس هوایی در سطح ۷۰ هزار متر مربع از اراضی اختصاصی بیمارستان سیدالشهداء احداث می‌شود اظهار داشت: بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان نیز قرار است با یکسری تغییرات ساختاری به محلی برای برگزاری همایش‌ها و یک مرکز آموزش فنی در حوزه سلامت تبدیل شود. 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس به سفر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاونان وزیر بهداشت به این شهرستان‌ها خبر داد و گفت:‌ در جریان این سفر بازدیدهایی جهت احصاء مشکلات موجود در بیمارستان‌های غدیر سیاهکل، مرکز درمانی ‌دیلمان و بیمارستان پیروز انجام شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس برطرف شدن تمام کاستی‌های بیمارستان پیروز لاهیجان قبل از موعد افتتاح را لازم و ضروری خواند و بیان داشت: امیدواریم مسئولان مربوطه به وعده‌ها و قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند تا شاهد رضایت مردم از سطح خدمات‌دهی در حوزه سلامت باشیم.

انتهای پیام/ز


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads