کد خبر: 180027 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 دسامبر 2018 - 09:28

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام خبرداد:

اعزام ۴۴ مددجوی کمیته امداد خمام به مشهد مقدس

روز گذشته در قالب طرح شوق زیارت ۴۴ نفر از مددجویان کمیته امداد این بخش به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خوبان خبر؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روز گذشته در قالب طرح شوق زیارت ۴۴ نفر از مددجویان کمیته امداد این بخش به مشهد مقدس اعزام شدند.

 علی جمشیدی  یکی دیگر از خدمات فرهنگی کمیته امداد را مهیاکردن بستر مناسب برای مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس و اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند دانست و افزود: این طرح در قالب طرح «شوق زیارت» با شناسایی و ساماندهی مددجویان زیارت اولی اجرایی می‌شود.

وی با ذکر اینکه هزینه اطعام مددجویان بر عهده آستان قدس رضوی خواهد بود، افزود: کمیته امداد اهر هزینه ایاب و ذهاب و اقامت مددجویان اعزامی به مشهد مقدس را پرداخت می کند.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام  با اشاره به اینکه توجه به برنامه های فرهنگی مددجویان در اولویت کاری این نهاد است اظهار کرد: برنامه های فرهنگی این نهاد با هدف غنی سازی اوقات فراغت، تقویت و تعمیق باورهای دینی و اعتقادی مددجویان و همچنین فراگیری مهارت های زندگی در قالب کارگاه و کلاس های آموزشی، اردوهای زیارتی و فرهنگی برای مددجویان تحت پوشش برگزار شده است.

انتهای پیام/۸۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads