کد خبر: 180015 - تاریخ: چهارشنبه، 12 دسامبر 2018 - 17:23

یک مرکز زیبایی غیر مجاز در رشت پلمپ شد

به همت تیم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت شناسایی و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان پلمپ شد.

 به گزارش خوبان خبر، به همت تیم های نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت شناسایی و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان پلمپ شد.

دکتر اسماعیل نورصالحی – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان دراین خصوص گفت: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارشات مردمی، مشخص شد یک فرد غیر پزشک و فاقد صلاحیت با راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در یکی از مطب های دندانپزشکی رشت، مبادرت به انجام لیزر درمانی و سایر اعمال زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی با استفاده از دستگاه های پیشرفته که نیاز به مجوز خاص داشت، می نمود. که پس از بررسی های به عمل آمده مطب وی پلمپ و پرونده نامبرده جهت برخورد قانونی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
 
معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: بر اساس آیین نامه های وزارت بهداشت، استفاده از هر گونه تجهیزات و دستگاه های غیر متعارف درمانی در مطب پزشکان ممنوع بوده و هیچ کس نمی تواند بدون داشتن تخصص و مجوزهای قانونی از این دستگاه ها برای درمان بیماران استفاده کند.

دکتر نورصالحی از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه گزارش کنند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد./ب


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads