کد خبر: 179963 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 دسامبر 2018 - 15:58

فرماندار شهرستان رشت:

جامعه به افزایش نشاط اجتماعی نیازمند است

میرشمس مومنی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان که باحضور هیات‌های ورزشی شهرستان رشت در محل فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه باید به ورزش بیشتر توجه کنیم، اظهارداشت: اگر بناست جامعه به سمت رشد، کمال و توسعه حرکت کند لازمه آن سلامت فردونهایتا جامعه است.

به گزارش خوبان، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه شورای ورزش شهرستان که باحضور هیات‌های ورزشی شهرستان رشت در محل فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه باید به ورزش بیشتر توجه کنیم، اظهارداشت: اگر بناست جامعه به سمت رشد، کمال و توسعه حرکت کند لازمه آن سلامت فردونهایتا جامعه است و از راه‌های تامین سلامت عمومی جامعه بهادادن به ورزش، توسعه امکانات ورزشی و حمایت از ورزش، ورزشکاران و قهرمانان است.

مومنی‌زاده با تاکید بر اهمیت ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: یکی از مشکلات اساسی جامعه، آسیب‌های اجتماعی است و اگر بناست آسیب‌های اجتماعی در جامعه‌ کاهش یابد باید به ورزش بیشترتوجه شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان، دانشجویان و کودکان و نوجوانان ما که آینده ساز این کشور هستند، برای موفقیت و رشد، نیازمند ورزش و امکانات ورزشی هستند،

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: جامعه به افزایش نشاط اجتماعی نیازمند است و اگر بناست افسردگی اجتماعی کاهش یافته و نشاط اجتماعی افزایش یابد یکی از اقدامات موثر دراین جهت توجه به ورزش و حمایت از ورزشکاران است.

مومنی‌زاده بیان کرد: باید امکانات و اماکن ورزشی توسعه یابد، ورزشگاه‌های سردار جنگل و شهید عضدی نیازمند توجه بیشتر هستند و باید از ظرفیت‌ بخش خصوصی دراین راستا بیشتر بهره مند شویم تا بتوانند برای توسعه فضاهای ورزشی سرمایه گذاری کنند.

فرماندار شهرستان رشت افزود: باید از امکانات ورزشی استفاده بهینه شود، به گونه‌ای که همه هیات‌ها و ورزش دوستان بتوانند از این فضاها بخوبی بهره مند شوند. همچنین باید از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی تجلیل کنیم تا سبب تقویت فرهنگ ورزش درجامعه گردد.

مومنی‌زاده همچنین گفت: ورزش مدارس، محلات و دانشگاه‌ها باید به صورت حرفه‌ای دنبال شود، همچنین ورزش بومی و همگانی از جمله رشته‌های ورزشی هستند که به نشاط اجتماعی جامعه کمک بسزایی می‌کنند لذا باید توسعه یابد.

وی با بیان اینکه باید ازتوان شهرداری ها برای حمایت از ورزش ورزشکاران بیشترب هره مند شویم افزود: برای روشندلان هم باید فضاهای ورزشی متناسب با توانمندی آنان در نظر گرفته شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads