کد خبر: 179665 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 دسامبر 2018 - 16:32

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در مسجد جامع لشت نشاء:

بیکاری یکی از مشکلات مشهود مردم است/ باید به جوانان فرصت تا از خلاقیت خود برای پیشرفت کشور استفاده کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیکاری را یکی از مشکلات مشهود مردم عنوان کرد و گفت: بارها در جمع مسوولان و دستگاه‌های مختلف تأکید کردم که اگر هر نهادی در هرماه، بتواند برای دو نفر شغل ایجاد کند، گام بزرگی درراه کاهش آمار بیکاری در کشور برداشته می‌شود.

به گزارش خوبان خبر؛ آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در جمع مردم لشت نشا در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: تهدید از درون و تهدید از بیرون ویژگی منحصربه‌فرد نظام اسلامی است و به همین دلیل نظام اسلامی که پشتوانه مردمی دارد همواره در معرض این تهدیدات قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نظام‌های حاکم بر دنیا با قلدری اقدام به جنایت می‌کنند گفت: نفوذ انسان‌های  دنیاپرست و شهوت‌پرست در بین مسوولان، تهدید درونی محسوب می‌شوند و ازآنجاکه پایگاه نظام اسلامی پایگاهی مردمی است باید مراقب تهدید درونی و نفوذ  باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان افزود: مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران از عوامل ماندگاری و قدرت کشور در مقابل بیگانگان است و دوام و قوام این جمهوری نیز درگرو حمایت از نظام است.

فلاحتی با اشاره به تهدیدات بیرون از نظام در داخل کشور تصریح کرد: اگرچه مسؤولین جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش و کوشش فراوان هستند، اما در درون دشمنان، منفعت‌طلبان به برخی از مسوولان نفوذ کرده و تهدیدات درون کشور را ایجاد می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت تعهد و تخصص در انجام وظایف انسان در مسئولیت ها بیان کرد: تخصص به‌تنهایی جوابگوی مناسبی برای رفع مشکلات و معضلات کشور نیست و باید تعهد را لازمه پذیرش مسؤولیت‌ها دانست هرچند که تعهد نیاز به تخصص دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیکاری را یکی از مشکلات مشهود مردم عنوان کرد و گفت: بارها در جمع مسوولان و دستگاه‌های مختلف تأکید کردم که اگر هر نهادی در هرماه، بتواند برای دو نفر شغل ایجاد کند، گام بزرگی درراه کاهش آمار بیکاری در کشور برداشته می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم به‌کارگیری جوانان در جامعه افزود: تورم دومین مشکل بزرگ مردم است که این مشکل از بی‌تدبیری سرچشمه می‌گیرد و لازم است مردم در انتخابات به کسی رأی دهند که به این موضوعات توجه داشته باشند.

فلاحتی با اشاره به حضور خود در بین جوانان نخبه استان گیلان بیان کرد: جوانان نخبه استان دارای مغز و اندیشه خوبی هستند و با خلاقیت ویژه خود قادر به تولید و عرضه آن به بازارهای جهانی بوده که تحقق این امر بسیاری از مشکلات اساسی مردم را کاهش می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر خلاقیت قریب به‌اتفاق جوانان ۲۵ تا ۳۵ ساله استان گیلان گفت: باید به جوانان بهاداده شود تا از خلاقیت خود برای پیشرفت کشور استفاده کنند.

وی با اذعان به اهمیت فرهنگ در جامعه اسلامی بیان کرد: متولیان فرهنگ باید آداب دینی مانند نماز را به‌درستی به مردم بیاموزد، آن‌ها باید به جوانان بیاموزند که نماز اصل است و اگر کسی به اصل بودن این فریضه الهی اهمیت دهد، در زمان اخذ مسئولیت به‌درستی وظایف خود را انجام و گره مردم را می‌گشاید.

فلاحتی با تأکید بر اینکه ایران  قصد ندارد شاه در مملکت داشته باشد افزود: می‌خواهیم در کشور خادم داشته باشیم و مردم هوشیار و عاقل جمهوری اسلامی ایران به‌درستی این موضوع مهم را درک می‌کنند.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads