کد خبر: 179649 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 دسامبر 2018 - 14:38

معاون امور استان‌ های رسانه ملی در زیباکنار لشت نشاء:

لزوم پویایی هر چه بیشتر رسانه ملی در عرصه فضای مجازی

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت : نقش آفرینی بهینه رسانه ملی در حوزه مقابله با جنگ نرم مستلزم پویایی هر چه بیشتر در عرصه فضای مجازی است.

به گزارش خوبان خبر؛ معاون امور استان‌ های رسانه ملی امروز در جمع کارشناسان و مدیران فضای مجازی رسانه ی ملی در مجتمع آموزشی – رفاهی زیبا کنار رشت گفت : تحقق این هدف مهم مستلزم تجهیز به سلاح دانش و احاطه بر تاریخ و سیاست پرفراز و نشیب ایران در دوران معاصر است.
دارابی همچنین با ارائه تحلیلی از تاریخ سیاسی ایران در ۱۰۰ سال گذشته به تشریح نقش احزاب و گروه‌های سیاسی ایران پرداخت و مبارزه با تحریف تاریخ حقیقی انقلاب و مبارزه با رژیم ستم شاهی را در گرو داشتن بصیرت دست اندرکاران تولید محتوا و معرفت افزایی به مخاطبان رسانه ی ملی دانست. 
وی به مجموع نقش آفرینان فضای مجازی رسانه ی ملی توصیه کرد با رصد دقیق تاکتیک رقبای رسانه ایی، جایگاه رسانه ملی را در راستای جذب هر چه بیشتر مخاطب ارتقاء دهند.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه فضای مجازی در آستانه هزاره ی سوم به یک ابر رسانه تبدیل شده تصریح کرد : معاونت فضای مجازی رسانه ملی در مراکز ۳۱ گانه با تولید محتواهای مفید و اثر بخش نقش بارزی برای جذب مخاطبان در ۲ حوزه داخلی و خارجی ایفا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/۸۵۳۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads