کد خبر: 179453 - تاریخ: یکشنبه، 2 دسامبر 2018 - 21:37

حجت‌الاسلام اولاد وطن مدیر آستان قدس رضوی در بخش خمام شد

حجت الاسلام مهدوی: تحول در عرصه وقف و نذر از مهم‌ترین فعالیت‌های آستان قدس رضوی است

حجت الاسلام سعید مهدوی گفت: تحول در عرصه وقف و نذر از مهم‌ترین فعالیت‌های آستان قدس رضوی است.

به گزارش خوبان خبر؛ عصر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر آستان قدس رضوی خمام در بیت امام جمعه این شهر برگزار و حجت‌الاسلام‌حسین اولاد وطن به‌ عنوان مدیر آستان قدس در خمام معارفه شد.

مدیر آستان قدس رضوی گیلان در این مراسم با بیان زمینه ی بهره مندی از برکات فرهنگی ،معنوی و تبرکات و نذورات حرم رضوی (ع) از طریق دفتر آستان قدس رضوی در گیلان فراهم گردیده است، افزود؛هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به امام رضا علیه‌السلام نیست

حجت الاسلام سعید مهدوی ، تحول در عرصه وقف و نذر از مهم‌ترین فعالیت‌های آستان قدس رضوی عنوان کرد و گفت: در استان گیلان به جهت ارادت و علاقه به خاندان عصمت و طهارت، موقوفاتی به نیت امام رضا(ع) داریم که سیاست آستان قدس این است که ضمن احیای موقوفات و نذورات، در این مقطع به وقف و نذر مردم جهت‌دهی کند.

مدیر آستان قدس رضوی گیلان اضافه کرد: در گذشته بیشتر وقف‌ها و نذوران با نیت روشنایی حرم یا خدام یا روضه در حرم امام رضا(ع) انجام می‌شده است اما سیاست جدید این است که خیرین به نیت امام رضا(ع) برای کمک به محرومین و نیازمندان استان خود وقف کنند.

حجت الاسلام مهدوی به ارائه خدمات آستان قدس رضوی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در حوزه‌هایی نظیر خادم‌یاری، وقف و نذر و امور فرهنگی خدمات‌رسانی می‌کنند.

لازم به ذکر است پیش از اولادوطن ، سید تقی موسوی بعنوان مدیر آستان قدس خمام را بر عهده داشت.

 

انتها یپیام/۸۵۲۰


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads