کد خبر: 17943 - تاریخ: دوشنبه، 4 فوریه 2013 - 15:32

دستگيري اعضاي 2 باند سرقت به عنف تحت پوشش مسافركش در رشت

خوبان خبر: كارآگاهان با انجام بررسي و تحقيقات بعدي دريافتند مسافركش‌نماها با استفاده از دو خودروي پرايد و پيكان در مدل‌ها و رنگهاي مختلف، مسافران را پس از سوار كردن، در فرصتي مناسب خودرو را به جاده فرعي تغيير مسير داده و با تهديد چاقو، اموالشان را به سرقت مي‌برند.

به گزارش خوبان به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان، اعضاي 2 باند سرقت به عنف تحت پوشش مسافركش با تلاش مأموران آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ عبادالله كريمي رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان در مصاحبه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس در تشريح خبر فوق گفت: در پي گزارشهاي مردمي مبني بر اينكه چند دستگاه خودروي سواري در مسير جاده هاي فرعي شهرستان رشت اقدام به زورگيري از مسافران مي نمايند، موضوع به طور ويژه در دستور كار كارآگاهان آگاهي استان قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان افزود: كارآگاهان با انجام بررسي و تحقيقات بعدي دريافتند مسافركش‌نماها با استفاده از دو خودروي پرايد و پيكان در مدل‌ها و رنگهاي مختلف، مسافران را پس از سوار كردن، در فرصتي مناسب خودرو را به جاده فرعي تغيير مسير داده و با تهديد چاقو، اموالشان را به سرقت مي‌برند.

سرهنگ عبادالله كريمي اظهار داشت: اكيپ هاي عملياتي پس از شناسايي خودروها و سرنشينان آن، در دو عمليات جداگانه اعضاي اين دو باند را دستگير كردند.

سرهنگ كريمي تصريح كرد: دستگيرشدگان تاكنون به چندين فقره سرقت در مركز استان و شهرهاي ديگر اعتراف نموده كه در حال حاضر با قرار مناسب در اختيار اين پليس مي‌باشند.

سرهنگ كريمي رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان در پايان از مردم شريف گيلان خواست، در صورتي كه شكايتي از اين سارقان دارند، به پليس آگاهي استان و يا بخش كوچصفهان مراجعه نمايند.

 

انتهای پیام/842


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads