کد خبر: 179391 - تاریخ: شنبه، 1 دسامبر 2018 - 17:53

در رقابت‌های گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

چوکا تالش در دقیقه ۹۰ صدر نشین شد/ محمد دادرسی فرشته نجات اصغر رسول‌زاده

از هفته یازدهم رقابت‌های گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم چوکای تالش و سردار بوکان در ورزشگاه پوریای ولی تالش به عصر امروز مصاف یکدیگر رفتند که در پایان چوکای تالش با دو گل میهمان خود را شکست داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ از هفته یازدهم رقابت‌های گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم چوکای تالش و سردار بوکان در ورزشگاه پوریای ولی تالش به عصر امروز مصاف یکدیگر رفتند که در پایان چوکای تالش با  دو گل میهمان خود را شکست داد.

تیم چوکا تالش  امروز احسان عبدی ، هادی سهرابی و محمد دادرسی دو باریکن خمامی در تیم خود می دید با فشار هواداران خودی بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۸ توسط محمد نوروزی با شوتی سهمگین قفل دروازه میهمان را باز کردند، مسابقه در نیمه نخست با همین تک‌گل خاتمه یافت.

نیمه دوم مسابقه با فشار تیم میهمان آغاز شد و بوکانی‌ها برای جبران نتیجه به آب‌وآتش زدند، حاصل این بازی انتحاری گل دقیقه ۶۴ برای سردار بوکان توسط محمد آژیر بود، پس‌ازاین گل مجدداً تیم میزبان نبض بازی را در دست گرفت و برشدت حملات خود افزود، این حملات در دقایق پایانی نتیجه داد و محمد دادرسی بازیکن خمامی تیم چوکای تالش در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی به گل دست‌یافتند.

 

انتهای پیام/۳۲۳۲۳۲

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads