کد خبر: 179274 - تاریخ: جمعه، 30 نوامبر 2018 - 10:08

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان:

لزوم استفاده از درآمد صنعت گردشگری در توسعه پایدار کشور

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری گیلان در این جلسه اظهار داشت: برای توسعه پایدار کشور استفاده از درآمد صنعت گردشگری ضرورت دارد

به گزارش خوبان، شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری گیلان در این جلسه اظهار داشت: برای توسعه پایدار کشور استفاده از درآمد صنعت گردشگری ضرورت دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان در حاشیه نشست فعالان حوزه گردشگری با فرماندار رشت گفت : سیاست های اقتصادی کشور در حال تدوین برپایه گردشگری است و مجموعه مدیریتی کشور بر این امر اتفاق نظر دارند که از محل درآمد گردشگری برای توسعه پایدار کشور استفاده کنیم
وی افزود: دولت ها در تمام دنیا از سرمایه گذاران به ویژه از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری حمایت میکند و این موضوع نیز با توجه به ظرفیتهای خوب استان همواره مورد توجه قرار گرفته است.
شهرود امیر انتخابی تاکید کرد: همه نهادهای مربوط به حوزه گردشگری موظف به حمایت از صنعت گردشگری هستند تا سرمایه گذاران دلسرد نشوند و مسیر برای آنها هموار شود.
وی در ادامه گفت: بخشی از خلاهای قانونی در حوزه گردشگری فرابخشی بوده و نیازمند تشکیل نشستهای تخصصی و دستور حاکمیتی منطبق بر ضوابط برای حل و فصل است.

انتهای پیام/۵۴۴۵۴۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads