کد خبر: 179199 - تاریخ: چهارشنبه، 28 نوامبر 2018 - 22:08

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خمام:

مظلومیت، بصیرت و ولایتمداری از شاخصه‌های شهدای مدافع حرم است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا برگزیدگان الهی هستند گفت: مظلومیت، بصیرت و ولایتمداری از شاخصه‌های شهدای مدافع حرم است.

به گزارش خوبان خبر؛ سردار علیرضا تنگسیری عصر امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حبیب روحی با بیان اینکه شهدا برگزیدگان الهی هستند اظهار کرد: شهدای مدافع حرم افتخاری برای کشور هستند که کیلومترها دورتر از مرزها به دفاع از حریم ولایت پرداختند.

وی با اذعان به اینکه در دوران دفاع مقدس این‌همه هجمه علیه انقلاب از طریق رسانه‌ها نبود بیان کرد: با توجه به تبلیغات شوم دشمن از طریق رسانه‌های دنیا علیه انقلاب و اسلام در عصر حاضر می‌کنند به‌راستی‌که شهدای مدافع حرم کار بزرگی کردند که از تمامی تعلقات دنیوی چشم‌پوشی کرده و با بصیرت وارد میدان شده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هجمه امروز دشمن علیه انقلاب را به هجمه‌های دوران حضرت علی (ع) و پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) تشبیه کرد و افزود: امام اول شیعیان با توجه به تبلیغات سوء دشمنان پس از ۲۵ سال خانه‌نشینی به خلافت رسیدند و قطعاً رزمنده دوران حضرت علی (ع) با رزمنده دوران پیامبر اکرم (ع) مانند شهدای مدافع حرم متفاوت هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در برابر رزمنده‌ای که تا لحظه بریده شدن سرش ذکر حضرت علی (ع) را بر لب دارد عاجز است گفت: رزمندگان انقلاب و مدافعان حرم ائمه اطهار (ع) را به چشم سر ندیدند ولی عشق این بزرگواران رزمندگان ما را برای دفاع از حریم ولایت به سوریه و عراق کشاند.

تنگسیری با تأکید بر اینکه خانواده شهدای مدافع حرم نزد حضرت زینب (س) روسفید هستند بیان کرد: خداوند در این برهه زمانی و این سطح از هجمه تبلیغاتی دشمن شهدای مدافع حرم را برگزید و  نزد خود برد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مدافعان حرم به دلایل مختلف مظلومانه اعزام شدند گفت: مظلومیت، بصیرت و ولایتمداری از شاخصه‌های شهدای مدافع حرم است.

سرهنگ حسن امینی فرمانده ناحیه مقداد رشت نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از روند برگزاری و مقدمات مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم حبیب روحی از برگزاری این مراسم در روز پنجشنبه ۱۵ آذر در مسجد جامع دهستان چوکام خبر داد.

گفتنی است ، این دیدار در آستانه سومین یادواره شهید مدافع حرم حبیب روحی چوکامی صورت گرفت. 

به گزارش خوبان خبر ، شهید حبیب روحی چوکامی اهل خطه خمام استان گیلان در ۱۶ آذرماه حین عملیات مستشاری در مطقه حلب سوریه براثر اصابت نوعی موشک هدایت‌شونده به خودروی حامل وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از این شهید بزرگوار ۳۳ ساله ۳ فرزند دختر به یادگار مانده است.

 

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads