کد خبر: 17902 - تاریخ: دوشنبه، 4 فوریه 2013 - 10:49

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

کارگاه صنایع چوبی بهترین ها با حضور فرماندار رشت افتتاح شد.

خوبان خبر: صنایع چوبی بهترین ها با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در زمینی با وسعت 1800 متر مربع و با زیربنای 1200 متر مربع، در دو طبقه و طی دو سال احداث شده است.

به گزارش خوبان، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ، صبح روز شنبه (1391/11/14) با حضور عظمتی فرماندار رشت، دکتر تامینی و مهندس جعفرزاده نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام ، منوچهر عاشوری سرپرست بخشداری خمام ، سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد، پور هادی سرپرست شهرداری خمام و جمع دیگری از مسئولین استانی و بخش خمام، تعدادی از مهم ترین پروژه های دهه فجر بخش خمام افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کارگاه صنایع چوبی بهترین ها واقع در روستای گورابجیرصحرا خمام و چاپخانه نگین در روستای لات خمام از جمله افتتاحیه ها در این روز بود.

صنایع چوبی بهترین ها با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی  در زمینی با وسعت 1800 متر مربع و با زیربنای 1200 متر مربع، در دو طبقه و طی دو سال احداث شده است.

4

سرپرست بخشداری خمام در ابتدای مراسم مذکور اظهار کرد: در دهه فجر امسال 32 پروژه عمرانی و تولیدی بخش خمام به بهره‌برداری می‌رسد.

منوچهر عاشوری با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی، گفت: پروژه‌های عمرانی در بخش‌های گازرسانی، راه‌سازی، آموزشی، برق‌رسانی و … انجام شده است.

این مسئول احداث مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد و افراد مستضعف را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر عنوان کرد و افزود: مجموع اعتبارات پروژه‌های مذکور بالغ بر هفت میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.

وی به اجرای سه پروژه دهه فجر خمام توسط بخش خصوصی اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

3

حسین زاده ، مدیر مجموعه در مراسم افتتاح کارگاه صنایع چوبی بهترین ها ضمن تشکر از حضور مهمانان، اظهار داشت: این پروژه طی دو سال و با طراحی مهندس بیژن خانجانی ساخته شده است که در آینده در 4 طبقه و با زیربنای 2800 متر مربع قابل گسترش می باشد.

وی ادامه داد: این مجموعه در آینده با عرضه مبلمان، صنایع چوبی و لوستر که بخش عمده ی آن تولید داخل می باشد و به صورت مستقیم عرضه می گردد در خدمت شهروندان عزیز می باشد.

2

حسین زاده افزود: تنها بخش کوچکی از مواد اولیه این کارگاه وارداتی می باشد که ما خشنود نیستیم و امید داریم مسئولین محترم کمک کنند تا این بخش را هم در همین محل و با کمک مردم بومی کنیم که این امر در راستای سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می باشد.

حسین زاده در انتها از دهیاری و شورای اسلامی روستای گورابجیرصحرا خمام و بخشداری خمام تشکر نمود.

1

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads