کد خبر: 178855 - تاریخ: جمعه، 23 نوامبر 2018 - 16:23

امام‌جمعه رشت

مسئولان نباید چشمان خود را بر روی مشکلات مردم ببندند

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه برخی از مسئولان گلایه مردم از گرانی را انکار می‌کنند که نشان‌دهنده عدم شناخت آن‌ها است، گفت: مسئولان نباید چشمان خود را بر روی مشکلات مردم ببندند.

به گزارش خوبان، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به کسب مال حرام در زندگی، اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید کسب مال حرام همانند ساختن خانه بر روی شن است.

وی همچنین با اشاره به تأثیرات مال حلال و حرام بر تربیت فرزندان، افزود: تربیت فرزند با لقمه حرام سبب می‌شود که گوش و چشم این فرد در برابر سخنان حق بسته باشد.

امام‌جمعه رشت ضمن تبریک و گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: با توجه به مردمی بودن بسیج و حضور اقشار مختلف در این نهاد، بسیج ظرفیت عظیمی برای حضور در عرصه‌های مختلف جامعه دارد که مسئولان و دولتمردان باید از آن استفاده کنند.

 ایجاد بیش از ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط بسیجیان

وی با تأکید بر اینکه می‌توانیم از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی جامعه استفاده کنیم، تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد اقدامات تأثیرگذار بسیجیان در بخش‌های مختلف اعم از عمرانی، فرهنگی، علمی، دفاعی و اجتماعی بوده‌ایم.

آیت‌الله فلاحتی یادآور شد: در چهار سال گذشته به همت بسیجیان و بدون کمک دولت بیش از ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در سطح کشور ایجادشده است لذا باید از این توانایی بیش از گذشته استفاده شود.

وی با اشاره به بالا بودن قیمت کالاهای اساسی، گرانی، تورم و گلایه مردم از این وضعیت و همچنین بی‌توجهی مسئولان نسبت به این موضوع، افزود: در روزهای گذشته شاهد بودیم که برخی از مسئولان رده‌بالا گلایه مردم از گرانی را انکار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه این سخن نشان‌دهنده عدم شناخت درست مسئولان از مشکلات جامعه و مردم است، گفت: عده‌ای از مردم کشور زیرخط فقر زندگی می‌کنند مسئولان نباید چشمان خود را بر روی این مشکلات ببندند.

نابودی رژیم صهیونیستی در گرو نابودی آل سعود است

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا درزمینهٔ ادامه حمایت‌ها از آل سعود، بیان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید اگر از آل سعود حمایت نکنیم اسرائیل نابود می‌شود، نابودی رژیم صهیونیستی در گرو نابودی آل سعود است.

آیت‌الله فلاحتی همچنین به شعار «مرگ بر آمریکا» اشاره کرد و آن را یکی از آموزه‌های امام خمینی(ره) به ملت ایران و تمام آزادی خواهان جهان دانست و گفت: در طول ۴۰ سال گذشته بارها شاهد توطئه‌های دشمنان علیه نظام بوده‌ایم که ملت ایران نیز در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه عده‌ای از سیاستمداران ترسو هنوز از قدرت آمریکا و متحدانش در هراس بوده و حل مشکلات کشور را منوط به تصویب CTF دانسته‌اند، افزود: این افراد به‌رغم تمامی مخالفت‌ها از سوی بزرگان نظام هنوز بر موضع خود پافشاری می‌کنند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه این عده، افرادی ترسو و ضعیف هستند، گفت: متأسفانه این افراد خود را قدرتمند توصیف می‌کنند درحالی‌که در نزد ملت همانند شیر و در برابر دشمن از روباه هم کمتر هستند.

 

 

 

انتهای پیام/۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads