کد خبر: 178815 - تاریخ: جمعه، 23 نوامبر 2018 - 10:05

شب گذشته:

یادواره شهدای شهر خشکبیجار برگزار شد

مراسم یادواره شهدای شهرخشکبیجار شامگاه پنج شنبه در مسجد جامع این شهر برگزار شد

به گزارش خوبان خبر؛ حجت الاسلام ایزد پناه در مراسم یادواره شهدای شهرخشکبیجار شامگاه پنج شنبه در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهارکرد: مراسم یادواره شهدا سبب تقویت عزم و اراده ملت عاشورایی ایران برای ادامه مسیر می شود.

حجت الاسلام ایزد پناه یادواره شهدا را محلی برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا دانست و افزود: باید فرهنگ شهید و شهادت به نسل‌های آینده انتقال یابد که مسئولیت این کار برعهده مسئولان است.

وی به شرایط حساس امروز کشور اشاره کرد و گفت: به رغم همه توطئه های دشمن علیه ملت، انقلاب و نظام، ایران اسلامی با همان شتاب گذشته به مسیر خود ادامه می دهد.

 ایزد پناه در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر حل مشکلات کشور در حوزه های مختلف گام برداشته است، ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای منطقه در شاخص ها و حوزه‌ های مختلف پیشگام بوده که این مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه کلید نجات ایران از مشکلات از آمریکا گذر نمی‌کند، افزود: افرادی که بر ارتباط با آمریکا اصرار دارند باید بدانند که این کشور نه تنها در این دوران بلکه هیچ موقع خیرخواه ملت ایران نبوده است لذا اتکا به بیگانگان در این شرایط به نفع مصالح کشور نیست.

در ادامه این مراسم هومن میربلوک به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/۵۵

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads