کد خبر: 17874 - تاریخ: یکشنبه، 3 فوریه 2013 - 15:49

داوود احمدی نژاد: سوء تدبیر عمدی در جریان اقتصاد کشور وجود دارد

خوبان خبر: «ک ـ ر»، «الف ـ ن» و «الف ـ ق» افرادی هستند که با فرانسه در ارتباط هستند و از طرف جریان انحرافی برای تشییع جنازه خواننده‌ای به نام «مرضیه» در پاریس حاضر شدند.

به گزارش خوبان به نقل ازجهان، داود احمدی‌نژاد جمعه شب در مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر که در مسجد زین‌العابدین(ع) قم برگزار شد اظهار کرد: فتنه 88 آخرین ضربه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نبود و امروز جریان انحرافی کار جدیدی را آغاز کرده که یکی از بی‌کفایتی‌ها و سوء تدبیرهای این جریان پایین‌تر بودن ارزش پول ملی ایران از کشوری چون افغانستان است در حالی که اقتصاد آن‌ها در برابر اقتصاد ایران به چشم نمی‌آید.

وی افزود: طالبان گروهکی هستند که در آن واحد دارای چند نقش مظلوم، ظالم، کافر و مسلمان هستند و از این طریق به شیطنت می‌پردازند؛ جریان انحرافی نیز همین گونه است، هم مکتب ایرانی را دارند و هم به امام زمان تمسک می‌جویند، همین بی‌کفایت‌ها بزرگ‌ترین جفا را به ملت ایران می‌کنند.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه مردم ایران باید کاملاً هوشیار باشند گفت: هرچه جلوتر می‌رویم میزان شیطنت‌ها افزایش یافته و پیچیدگی آن‌ها بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: با اسم امام زمان(عج) می‌خواهند ولایت‌زدایی کنند؛ خوارج نیز چنین بودند و می‌گفتند ما از قرآن حکم را استخراج می‌کنیم و نیازی به امام نداریم.

احمدی‌نژاد با اشاره به ادعای این طور نیست که بگوییم چون فلان شخص برادر، خواهر یا پسر ماست به هر راهی برود؛ اصل بر این است که در مسیر عقیده با هم یکی باشیم وگرنه 34 سال زندگی در کنار یکدیگر پس از انقلاب امکان‌پذیر نبود. جریان انحرافی مبنی بر اینکه امام عصر(عج) سر سفره ماست خاطرنشان کرد: اینکه امام
زمان سر سفره ما باشد یا بالعکس دو مطلب کاملاً متفاوت هستند؛ اگر ما سر سفره ایشان باشیم امام زمان(عج) مرشد و ما مرید خواهیم بود وگرنه باید جایمان را عوض کنیم، پیچیدگی جریان انحرافی همین جاست.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور بیان داشت: در فضای کشورهای غیر متعهد جایگاه رسمی برای این شخص ایجاد شد و صفت‌هایی در موردش به کار رفت که خداوند نیز برای پیامبران به کار نبرده ضمن اینکه حاشیه امنیتی برای ارتباط با جهان برایش ایجاد کردند تا در این جایگاه قانونی بتواند از امکانات ما در هر نقطه‌ای از این کشورها به راحتی استفاده کند و با تمام کسانی که مخالف ایمان و ولایت‌مداری ملت ایران هستند مرتبط باشد.

* تلاش برای ایجاد فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در شرایط کنونی تصریح کرد: فتنه فتنه‌گران تمام نشده بلکه به دنبال فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88 برای ملت ایران هستند.

احمدی‌نژاد گفت: برادری‌ها بر اساس مکتب و آرمان شکل گرفته‌اند وگرنه حتی در میان خانواده نوح(ع) نیز پسری پیدا شد که این پیامبر الهی او را طرد کرد؛ نمونه این امر در جامعه ما نیز دیده می‌شود، یکی از این افراد امام جمعه قم یعنی آیت‌الله مشکینی و دیگرانی چون آیت‌الله خزعلی و آیت‌الله محمدی گیلانی هستند.

* در کشور اسلامی نمی‌‌توان حس ناسیونالیستی داشت

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه نمی‌توان در کشور اسلامی حس ناسیونالیستی داشت عنوان داشت: این طور نیست که بگوییم چون فلان شخص برادر، خواهر یا پسر ماست به هر راهی برود؛ اصل بر این است که در مسیر عقیده با هم یکی باشیم وگرنه 34 سال زندگی در کنار یکدیگر پس از انقلاب امکان‌پذیر نبود.

وی تاکید کرد: امروز هر کس که گفتار و رفتار ولایت در وجود او شیرینی نداشته باشد گفتار و رفتار اوباما در کام او شیرین خواهد بود، برخی گروه‌ها ادعای زیادی در انقلابی‌گری داشتند اما به دلیل اینکه نظر منفی نسبت به ولایت داشتند سران آن‌ها در جریان فتنه سعید… شخصی است که چند بار حکم محکومیت او صادر شده اما مدام با ترفندهایی چون تغییر نام سازمان کاری می‌کنند که او دستگیر نشده و در جایگاهش ثابت بماند؛ قانون و دستگیری برای همه است و تفاوتی میان اشخاص نباید وجود داشته باشد. 88 دستگیر شدند.

* سجده جریان انحرافی‌ها بر مقبره کوروش

احمدی‌نژاد با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال باید با شکوه برگزار شود زیرا جریان انحرافی که با قهر خود نتوانستند به هدف برسند به توطئه فرهنگی سیاسی روی آوردند و حتی بر مقبره کورش سجده کردند که عکس‌های آن را هنوز نگه داشته‌ام و با وجود ادعای ولایت‌مداری در کنار برخی بازیگران نشستند و در تاجیکستان جشن نوروز برگزار کردند.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه قهر نقطه مقابل انتخابات است ابراز کرد: به عقیده سیاست‌مداران غربی رهبری امروز ایران در حال اداره جهان است و حتی دبیر کل سازمان ملل آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر جهان اسلام خواند.

* تکلیف‌گرایی از ضروریات جامعه امروز است

وی ادامه داد: بیش از آن القابی که ولی فقیه در مورد برخی اشخاص به کار برده پیامبر اکرم(ص) درباره طلحه و زبیر نیز به کار برده بود؛ پیامبر، امام و ولی فقیه حال افراد را می‌نگرند و تا زمانی که خوب باشند آن‌ها را تحسین خواهند کرد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز امام امت مقام معظم رهبری هستند گفت: تکلیف‌گرایی از ضروریات جامعه امروز به شمار می‌رود؛ گروه‌هایی چون خوارج تا افرادی که فتنه 88 را به وجود آوردند و انواع جنگ‌های سخت و نرم را علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند فاقد این ویژگی بودند و هدفشان حذف ولایت بود.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم آمریکا شیوه اعتراضات خود را از انقلابیون میدان التحریر آموخته‌اند و آن‌ها نیز این روش را از حزب‌الله فرا گرفته‌اند؛ نیروهای حزب‌الله نیز در مقابل این پرسش که این شیوه را از که آموخته‌اید عکس سید حسن نصرالله را نشان می‌دهند که بر دستان ولی امر خویش بوسه می‌زند.

وی افزود: اسرائیل در حمله به غزه که منطقه‌ای کوچک است طی هشت روز شکست خورد و به زمین خورد در حالیکه رژیم صهیونیستی را بازوی ناتو و پیمان ورشو می‌دانند به همین دلیل این کشور و غرب جرأت حمله به ایران را ندارند.

*مرزهای جمهوری اسلامی بیخ گوش کاخ سفید است

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه مرزهای جمهوری اسلامی امروز در عمق اسرائیل و در کنار گوش کاخ سفید است گفت: همین امسال دستجات راهپیمایی 22 بهمن امسال باید با شکوه برگزار شود زیرا جریان انحرافی که با قهر خود نتوانستند به هدف برسند به توطئه فرهنگی سیاسی روی آوردند و حتی بر مقبره کورش سجده کردند که عکس‌های آن را هنوز نگه داشته‌ام و با وجود ادعای ولایت‌مداری در کنار برخی بازیگران نشستند و در تاجیکستان جشن نوروز برگزار کردند. عزاداری اباعبدالله(ع) در نیویورک، واشنگتن و منهتن به راه افتاد؛ دلیل این
همه توطئه سیاسی و اقتصادی علیه ایران همین مسئله است.

وی ادامه داد: تعداد دانشگاه‌ها و صنایع ایران بسیار بیشتر از کشوری چون افغانستان است اما پول ملی ایران از این کشور ارزش کمتری دارند، این سند بی‌کفایتی جریان انحرافی است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: این‌ها باید شخصی چون سید حسن نصرالله را ببینند که تنها یکی از یاران ولایت است و اقدامات فراوانی انجام می‌دهد و در عین حال بر دستان ولایت بوسه می‌زند اما این‌ها در کنفرانس ریاض دستان ملک عبدالله را می‌بوسند.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با تاکید بر شناخت عوامل از راه خارج کردن مدیران کشور از مسیر صحیح عنوان داشت: این افراد با نروژ، پایگاه اور فرانسه، انگلستان و پایگاه اشرف در عراق رابطه دارند.

* ولایت‌مداری مردم ایران عامل دشمنی استکبار است

وی ادامه داد: تا زمانی که ملت ایران در مسیر حرکت الهی باشند دشمنان دست از سر جمهوری اسلامی برنمی‌دارند؛ اگر مردم دست از ولایت بردارند زمین خواهند خورد.

احمدی‌نژاد بی‌بند و باری اقتصادی را یکی از راه‌های دشمنان برای ناامید کردن و دست برداشتن مردم از ولایت دانست و افزود: این طور نیست که جریان انحرافی بخواهد تنها به انتخابات برسد بلکه آن‌ها به دنبال فتنه هستند زیرا در عرصه سیاست و فرهنگ نتوانستند به هدف برسند و به همین دلیل فضای کنونی اقتصادی را به وجود آوردند تا مردم علیه نظام و ولایت وارد عمل شوند هرچند این برنامه نیز بر ملت ایران کارگر نشد و تا آخر نیز نخواهد شد چون آزمایش الهی همواره وجود دارد و این مسئله هم یکی از امتحانات الهی به شمار می‌رود.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه سوء تدبیر عمدی در جریان اقتصاد کشور وجود دارد عنوان داشت: تا وقتی که ملت ایران همه وجود خود را در گرو ولایت قرار داده‌اند این توطئه هم مانند دیگر نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود و جریان انحرافی مانند گروه‌های دیگر به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

وی گفت: مردم ایران باید در 22 بهمن امسال نشان دهند که روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و لحظه‌ای دست از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارند زیرا انقلاب اسلامی حاصل خون همه شهدای مظلوم تاریخ است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه جریان اصلاح‌طلب ترفند خاصی را به کار بسته بود ابراز کرد: اصلاح‌طلبان می‌گفتند امروز سال 57 نیست که بخواهیم آن روحیه معنوی را داشته باشیم در حالیکه چیزی جز توکل بر خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و فداکاری و ایثار در سال 57 وجود نداشت و همه این‌ها جزو خوبی‌هاست.  وی اسامی دیگری را با این عناوین یعنی «فرحناز» و «علی‌اکبر» نام برد و خاطرنشان کرد: این‌ها کسانی هستند که اهل فومن و رامسر بوده و دائماً با پایگاه اشرف منافقان رابطه دارند.

* اسرائیل و غرب جرأت حمله به ایران را ندارند

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور بیان داشت: امروز آمریکا با تهدید به حمله نظامی سعی در ارعاب ملت ایران دارد در حالیکه هیچ کس جرأت حمله به ایران به خصوص پس از وقایع اخیر یعنی شکست اسرائیل در جنگ هشت روزه را ندارد هرچند دل‌های متزلزل و سست ‌ایمان مانند جریان انحرافی از این تهدید آمریکا می‌ترسند.

وی با بیان اینکه ولایت گنجینه تدبیر و سرچشمه اندیشه زلال اسلامی است افزود: به همین دلیل جریان انحرافی با ایجاد فساد سعی در کم رنگ کردن جایگاه نظام ولایی دارد؛ واقعیت این است که نظام ولایی این طور نبوده و آن‌ها کم‌ظرفیت هستند اما افراد مسئله‌دار و مفسد مانند خاوری را منصوب می‌کنند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: امروز ولایت فقیه رستگاری دنیا را برای ما به ارمغان آورده و به یقین رستگاری آخرت نیز با پیروی از رهبری شامل حال ملت ایران خواهد شد زیرا ولی فقیه جز در مسیر خدا راه دیگری را نمی‌رود.

*لیست الفبایی احمدی نژاد

وی به اصرار حضار به خواندن لیستی که همراه داشت پرداخت و البته تنها حروف نخست نام و نام خانوادگی افراد را منتشر کرد.

وی گفت: «ک ـ ر»، «الف ـ ن» و «الف ـ ق» افرادی هستند که با فرانسه در ارتباط هستند و از طرف جریان انحرافی برای تشییع جنازه خواننده‌ای به نام «مرضیه» در پاریس حاضر شدند.

«ف ـ ک» و «م ـ ع» اسامی دیگری بودند که احمدی‌نژاد از آن‌ها نام برد و افزود: این‌ها کسانی هستند که در لژ بهائیت و در پلیس انگلیس هستند و در سال سه بار به این کشور می‌روند و دائماً جلسه دارند.

وی اسامی دیگری را با این عناوین یعنی «فرحناز» و «علی‌اکبر» نام برد و خاطرنشان کرد: این‌ها کسانی هستند که اهل فومن و رامسر بوده و دائماً با پایگاه اشرف منافقان رابطه دارند.

احمدی‌نژاد در ادامه افزود: جابه‌جایی این شخص به خواسته ولایت نبود بلکه می‌خواستند جایگاهی قانونی برای او ایجاد کنند که به راحتی بتواند به خارج از کشور مسافرت کند «ک ـ ر»، «الف ـ ن» و «الف ـ ق» افرادی هستند که با فرانسه در ارتباط هستند و از طرف جریان انحرافی برای تشییع جنازه خواننده‌ای به نام «مرضیه» در پاریس حاضر شدند. و اعتبار لازم در اختیارش باشد.

وی افزود: این‌ها به دنبال فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88 هستند و اگر موفق شوند قصد عملیاتی کردن طرح خود را دارند؛ عامل اساسی در موفق نشدن آن‌ها این است که ملت ایران چشم خود را تنها به ولایت بدوزند و گوش به فرمان او باشند، در فتنه‌های گذشته نیز ملت ایران با همین شیوه موجب عدم موفقیت دشمنان شدند.

* قانون خط قرمز همه ماست

احمدی‌نژاد بیان داشت: کسانی که تاکنون پیروز نشده‌اند شیوه‌های قوی‌تری را به کار می‌گیرند تا به موفقیت برسند زیرا در آینده جایی در میان ملت ندارند؛ امروز قوه قضائیه می‌خواهد برخی را دستگیر کند اما می‌گویند فلان شخص خط قرمز ماست در حالی که خط قرمز همگان باید قانون باشد.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه اگر قرار باشد هر شخصی خط قرمز باشد مملکت دچار هرج و مرج می‌شود، گفت: رهبری در جایگاه قانونی یعنی اصل 110 قانون اساسی قرار دارند و هر آنچه ایشان می‌گویند باید عمل شود زیرا ولی فقیه جز کلام خدا سخنی نمی‌گوید.

وی ادامه داد: سعید … شخصی است که چند بار حکم محکومیت او صادر شده اما مدام با ترفندهایی چون تغییر نام سازمان کاری می‌کنند که او دستگیر نشده و در جایگاهش ثابت بماند؛ قانون و دستگیری برای همه است و تفاوتی میان اشخاص نباید وجود داشته باشد.

* فاصله طبقاتی امروز با عدالت فاصله‌ها دارد

احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی با اتومبیل‌های یک میلیاردی در خیابان‌های تهران عبور و مرور می‌کنند و بعضی افراد نیز با کیسه‌ای بر دوش روزی خود را در سطل‌های زباله می‌جویند گفت: این چه عدالتی است که این نوع فاصله طبقاتی در جامعه وجود دارد.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از جوانان ایران قادر به تشکیل خانواده و ازدواج نیستند اما به حول و قوه الهی و عزم ملت ایران جریان انحرافی نیز به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند زیرا تبعیت از رهبری موفقیت و سعادت را به ارمغان می‌آورد.

 

انتهای پیام/842

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads