کد خبر: 178658 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 نوامبر 2018 - 14:50

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان خبرداد:

شرکت ۵۰ درصد از دانش آموزان خمام در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

فرّحسینی  با بیان اینکه ۵۰ درصدی دانش آموزان بخش خمام در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت خواهند کرد، افزود: استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی را در کنار قابلیت‌های آموزش و پرورش ضروری است.

به گزارش خوبان خبر؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان شهید بصارتی چوکام گفت:سال گذشته حدود ۳۵٫۳ درصد دانش آموزان گیلانی در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای حضور یافتندکه هدف ما حضور حدود ۵۰ درصدی دانش آموزان در پنجمین دوره این المپیاد است.

فرّحسینی  با بیان اینکه ۵۰ درصدی دانش آموزان بخش خمام در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت خواهند کرد، افزود: استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی را در کنار قابلیت‌های آموزش و پرورش ضروری است.

وی گفت: ارتقای سلامت دانش آموزان، شناسایی استعدادهای ورزشی، نهادینه شدن فعالیت های ورزشی در مدارس و ایجاد انگیزه و رقابت سالم از اهداف این المپیاد ورزشی است.

فرّحسینی با اشاره به مراحل مختلف این المپیاد خاطرنشان کرد: المپیاد درون مدرسه ای، المپیاد استانی و المپیاد قهرمانی کشور از مهمترین فعالیت های ورزش مدارس است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه  ورزش ضمن اینکه سلامتی دانش آموز را تضمین می کند در پیشرفت فرآیند تحصیلی آنها نیز تأثیر گذار است، اظهار کرد: باید تلاش شود تا ورزش کردن در میان دانش آموزان به یک فرهنگ تبدیل شده و از تغذیه مناسب نیز استفاده شود.

 

به گزارش خوبان خبر؛ در این مراسم یکی از  پسر دانش آموز مشعل بازی‌ها را روشن کرد. در این مراسم تیم‌های ورزشی رژه رفته و هر کدام بخشی از حرکات رشته‌های تنیس روی میز ، والیبال، تکواندو ، فوتبال و ……  را به نمایش گذاشتند.

دراین مراسم نیز  پرچم کشور و پرچم المپیاد توسط دانش آموزان قهرمانان رشته های ورزشی به اهتزاز درآمد و مشعل این المپیاد توسط یکی از دانش آموزان قهرمان رشته ورزشی روشن شد.

 

انتهای پیام/۳۲۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads