کد خبر: 178641 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 نوامبر 2018 - 10:03

صبح امروز؛

۱۴۰ نفر از دانش‌آموزان خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند

جانشین سپاه مقداد رشت گفت: ۱۴۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خوبان خبر؛ جانشین سپاه مقداد شهرستان رشت صبح امروز در جریان اعزام  کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب  غرب کشور در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: تعداد ۱۴۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار خوارزم اکبری با اشاره به اینکه مدت‌زمان این سفر معنوی سه روز و در قالب چهار دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری است بیان کرد: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی ‌غرب کشور در کرمانشاه به‌ویژه کرند، یادمان شهدای مرصاد، پل دختر و یادمان شهدای سرپل ذهاب بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: انتقال ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی به نسل جوان و امروزی یکی از اهداف مهم برگزاری این اردوها است تا دانش‌آموزان با تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدای والامقام بتوانند به طور ملموس‌تر راه و اهداف شهدای والامقام را درک کنند که این موضوع به عنوان یک مسئله اساسی حائز اهمیت است.

 

 

۴

 

انتهای پیام/۶۳۶۳۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads