کد خبر: 178540 - تاریخ: یکشنبه، 18 نوامبر 2018 - 12:21

مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان :

به‌روزرسانی نیاز آبی شهرهای استان گیلان تا سال ۱۴۲۵

مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان با تشریح پروژه‌های آبرسانی و اجرای طرح فاضلاب بهداشتی از طرح به‌روز رسانی نیاز آبی استان تا سال ۱۴۲۵ خبر داد.

به گزارش خوبان، “سیدمحسن حسینی” مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان، با تشریح پروژه‌های آبرسانی و اجرای طرح فاضلاب بهداشتی از طرح به روزرسانی نیاز آبی استان تا سال ۱۴۲۵ خبر داد.
وی افزود: وزارت نیرو ۵ طرح بزرگ آبرسانی در گیلان را در برنامه دارد که از شرق تا غرب گیلان گسترده است و طرح به‌روزرسانی نیاز آبی استان بررسی و حدود ۷۴۵۰ لیتر در ثانیه محاسبه و اعلام شده است.
مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به سختی کار حوزه آبرسانی تصریح کرد: این خدمات در تمام هفته به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و مجموعه آبفای گیلان با تلاش شبانه روزی وظیفه تأمین آب شهروندان را عهده دار است و بر سقایی خود می بالد.
وی در ادامه افزود: بازدید مسئولین کشوری و نمایندگان از تأسیسات تأمین و توزیع آب شرکت آبفای گیلان ضمن مشاهده سختی و مشکلات این حوزه در انتقال و توزیع آب، موجب دلگرمی مجموعه کارکنان پرتلاش این شرکت است و امیدواریم با همراهی و مساعدت نمایندگان و مسئولان استانی و کشوری مشکلات این حوزه مرتفع شود.

 

انتهای پیام/۲۶۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads