کد خبر: 178502 - تاریخ: شنبه، 17 نوامبر 2018 - 21:04

هیچ اعتراضی نمی‌کنم

سارادونا: می گویند شبیه خداداد و مسی هستم

این روز‌ها نام سارا قمی در میان گلزنان تیم ملی نیست. سؤالی که در تورنمنت‌های اخیر برای اهالی فوتبال پیش آمده است!

 به گزارش خوبان خبر، به دلیل تکنیک نابش به «سارادونا» شهرت دارد. «سارادونای فوتبال بانوان ایران»، بازیکنی است که تاکنون پنج دوره عنوان «خانم گلی» را در لیگ برتر از آن خود کرده است. این بازیکن گیلانی ۱۲ سال از عمر ورزشی خود را به عشق استانش و همچنین مرحوم قایقران، در تیم ملوان بندر‌انزلی گذراند، اما پس از انحلال این تیم بالاجبار راهی بم شد و تیم شهرداری را همراهی کرد. قمی در تیم ملی فوتبال هم یک بازیکن خوش‌تکنیک و گلزن است ولی این روز‌ها نام او در میان گلزنان تیم ملی نیست. سؤالی که در تورنمنت‌های اخیر برای اهالی فوتبال پیش آمده است!
چند بار در نظرسنجی برنامه ۹۰ شاهد گل‌های زیبایش بودیم ولی در انتخابی المپیک ۲۰۲۰ نامی از سارادونای فوتبال در میان گلزنان نبود. علت آن تغییر پستش از فوروارد است، او ۱۲ سال در این پست بازی کرده است ولی در مسابقات اخیر کادر فنی از او به عنوان هافبک استفاده می‌کند. ملی‌پوش کشورمان در مسابقه برابر لبنان دو پاس گل ساخته، اما آیا اینکه در این پست موفق‌تر می‌شود یا خیر را باید در آینده ببینیم!
خودش در این باره می‌گوید: «دوست دارم در پست تخصصی‌ام بازی کنم ولی، چون سرباز تیمم هیچ اعتراضی نمی‌کنم. آمار گلزنی‌ام پایین آمده ولی به نظر مریم آزمون احترام می‌گذارم، چون صحبت ایران است و بحث نتیجه گرفتن تیم کشورم. قلباً موفقیت تیم ملی برایم مهم است.»
‌در ادامه سارا قمی درباره القابش توضیح می‌دهد: «خیلی سال پیش مربی‌ام به من گفت: تو مثل مارادونا هستی و اسمم را سارادونا گذاشت؛ دیگر این لقب روی من ماند. یادم هست پنجم دبستان بودم و گل خداداد باعث شد سمت فوتبال بروم و آن روز گفتم کاش من هم می‌توانستم یک روز مثل خداداد بازی کنم. الان پدرم می‌گوید اخلاقم شبیه خداداد است، اما از نظر فنی می‌گویند مثل مسی هستم ولی خودم قبول نمی‌کنم. در لیگ بازی منشا را دوست دارم، اما از قدیمی‌ها بازی خداداد عزیزی و علی کریمی را خیلی دوست داشتم.»

 

انتهای پیام۸۵۵۵۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads