کد خبر: 17850 - تاریخ: یکشنبه، 3 فوریه 2013 - 14:32

فرماندار رشت در گفتگو با خوبان خبر؛

پل باستانی شعار تا پایان سال افتتاح می شود/ تمرکز ما در دهه فجر بیشتر بر افتتاح پروژه های نیمه تمام است.

خوبان خبر: الحمدالله ما تلاش کردیم که همان اعتبارات موجود را در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام به کار بگیریم و پروژه های جدید را تعریف نکنیم که هم زمان طولانی را ببرد و هم نتوانیم با این اعتبارات محدودی که امسال با آن مواجه هستیم، آن ها را به اتمام برسانیم.

به گزارش خوبان، سید ولی الله عظمتی فرماندار شهرستان رشت، در حاشیه افتتاح پروژه های بخش خمام به مناسبت دهه فجر، در پاسخ به خبرنگار خوبان خبر در خصوص روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان رشت با توجه به کمبود بودجه و اعتباردر سال جاری، اظهار داشت: الحمدالله ما تلاش کردیم که همان اعتبارات موجود را در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام به کار بگیریم و پروژه های جدید را تعریف نکنیم که هم زمان طولانی را ببرد و هم نتوانیم با این اعتبارات محدودی که امسال با آن مواجه هستیم، آن ها را به اتمام برسانیم.

عظمتی

وی ادامه داد: بیشتر تلاش ما بر این بود که به سراغ پروژه های نیمه تمام برویم که عمدتاً این پروژه های نیمه تمام در حال اتمام هستند و به نوعی ما در حال مدیریت این موضوع هستیم تا  با اعتبارات جدیدی که از سوی معاونت راهبردی ریاست جمهوری جذب شده، بتوانیم با تزریق این اعتبارات هم پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد و هم پروژه های جدیدی که می توانیم به اتمام برسانیم و زمان بر نیستند به اتمام برسانیم.

فرماندار رشت در ادامه در خصوص تعداد پروژه هایی که در دهه ی مبارک فجر در رشت به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت: در شهرستان رشت در دهه ی فجر 192 پروژه افتتاح خواهد شد که از این تعداد 169 پروژه دولتی می باشد که با اعتباری بالغ بر 680 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

عظمتی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه پل دوطبقه میدان باستانی شعار افزود: طبق برنامه قرار است، ان شاالله این پروژه اردیبهشت ماه افتتاح شود. ما از برنامه عقب نیستیم و تلاش ما و عزیزان شهرداری براین است که ان شاالله در ایام نوروز این پروژه مورد استفاده قرار گیرد تا در آینده به بهره برداری کامل برسد.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads