کد خبر: 178359 - تاریخ: چهارشنبه، 14 نوامبر 2018 - 17:03

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان:

اجرای پروژه‌های برق‌ منطقه‌ای گیلان نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان ‌گفت: بهترین شیوه برای تأمین مالی اجرای پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای گیلان استفاده از فاینانس داخلی است.

به گزارش خوبان خبر، سیدمحمد احمدی امروز در نشست بررسی چالش‌های صنعت برق استان گیلان اظهار داشت:‌ بهترین شیوه برای تأمین مالی اجرای پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای استان گیلان سرمایه‌گذاری به شیوه فاینانس داخلی یا همان ماده ۵۶ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان عنوان کرد:‌ ایجاد ثبات و پایداری مطمئن در شبکه صنعت برق کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید برای رسیدن به آن با اتخاذ یک استراتژی دقیق بین میزان تولید انرژی و توزیع آن بین مشترکان هماهنگی لازم برقرار شود.

وی کمک و حمایت سازمان برنامه و بودجه از طرح‌های شرکت برق منطقه‌ای گیلان را متذکر شد و اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌ها و سطح ارتباطات بسیار خوبی که بین سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری گیلان شکل گرفته زمینه برای تأمین مالی پروژه‌های استانی فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های ماده ۵۶ برای تأمین مالی طرح‌ها گفت:‌ تشویق بخش خصوصی برای مشارکت در طرح‌ها،‌ رفع موانع تولید و درخواست تأمین بودجه از مواردی است که در دستور کار استانداری گیلان قرار دارد.

احمدی کمک در راستای پیشگیری از آسیب شبکه‌های برق و یا فروش اوراق را از راه‌های کمک به شبکه برق منطقه‌ای گیلان در انجام مأموریت‌های سازمانی اعلام کرد و بیان داشت: پایه‌های توسعه کشور به صنعت برق وابسته است بنابراین با تمام توان باید در راستای حمایت از آن قدم برداریم.

وی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پرنسل و کارکنان فعال در صنعت برق به ویژه شرکت برق منطقه‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: استانداری گیلان برای کمک به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شرکت برق منطقه‌ای استان از طریق جذب مشارکت‌های ملی از آمادگی کامل برخوردار است.

انتهای پیام/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads