کد خبر: 178318 - تاریخ: چهارشنبه، 14 نوامبر 2018 - 17:57

رئیس آموزش و پرورش خمام :

شناخت اصول پدافند غیرعامل و راه های آن لازم و ضروری است

رئیس آموزش و پرورش خمام بهره گیری از روش های مصون سازی و پایداری کشور در برابر تهدیدات با استفاده از اصول عملی پدافند غیر عامل تاکید کرد گفت: با توجه به عدم اعتماد و طراحی برنامه های دشمنان نظام، وحدت و انسجام عمومی  و شناخت اصول پدافند غیرعامل و راه های آن لازم و ضروری است.

به گزارش خوبان خبر؛  رئیس آموزش و پرورش خمام  ظهر امروز در جمع دانش آموزان هنرستان دخترانه رسالت اظهار داشت:بحث پدافند غیر عامل که از تاکیدات مقام معظم رهبری است باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: پدافند عامل یعنی ادوات و اقداماتی که در مقابل دشمن بکار گرفته می شود و نیروهای نظامی مسئولیت پدافند عامل را بر عهده دارد.

محمود کنعانی با بیان اینکه پدافند غیر عامل یعنی اقدامات بازدارنده در مقابل دشمن گفت: اگر دشمن به ما حمله کرد علاوه بر تمهیدات پدافند عامل  پدافند غیر عامل نیز بکار می گیریم که باعث می شود تلفات کاهش و خسارات کمتر باشد که این مهم در مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی است.

وی بر بهره گیری از روش های مصون سازی و پایداری کشور در برابر تهدیدات با استفاده از اصول عملی پدافند غیر عامل تاکید کرد گفت : با توجه به عدم اعتماد و طراحی برنامه های دشمنان نظام، وحدت و انسجام عمومی  و شناخت اصول پدافند غیرعامل و راه های آن لازم و ضروری است.

گفتنی است،در پایان دانش آموزان اصول و مبانی عملیات ایمنی و اطفاء حریق توسط  کارشناسان آتش نشانی خمام را فرا گرفتند.

انتهای پیام/۱۵۲۲۱

 
 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads