کد خبر: 178147 - تاریخ: یکشنبه، 11 نوامبر 2018 - 17:33

معاون وزیر علوم در رشت:

ارتقاء رتبه خوابگاه های دانشجویی در دستور کار است

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان دانشجویی کشور با اشاره به برنامه رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی گفت: ارتقاء رتبه خوابگاه های دانشجویی در دستور کار جدی قرار دارد.

به گزارش خوبان خبر، مجتبی صدیقی روز شنبه در مراسم افتتاح خوابگاه جدید دانشجویی دخترانه دانشگاه گیلان در رشت با بیان تقسیم بندی خوابگاه های دانشجویی از رتبه یک تا پنج افزود: در سال های ۹۴ و ۹۵ با فعالیت های انجام شده خوابگاه های دانشجویی با رتبه پنج، حذف و به سطوح بالاتر ارتقاء داده شد.
وی با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در رتبه های سه و چهار خوابگاه های دانشجویی و ارتقاء آنها اظهار داشت: امیدواریم که تا سال آینده تنها خوابگاه های رتبه یک و دو داشته باشیم.
معاون وزیر علوم با تشریح کارهای انجام شده در سلف سرویس و آشپزخانه های دانشگاه ها اضافه کرد: با وجود اقدامات انجام شده در بخش ارتقاء کیفیت غذا و بهداشتی بودن، بایستی تلاش بیشتری در این حوزه انجام گیرد تا سال آینده دانشجویان شاهد این مهم باشند.
وی با بیان اینکه در بحث وام دانشجویی وضعیت بهتری خواهیم داشت و پرداختی ها نیز بهتر خواهد شد، خاطر نشان کرد: در وام دانشجویی دوره دکتری که دانشجویان سرمایه های ما در بخش پژوهش و تحقیقات هستند، اهتمام شده و در مجموع در خدمات رفاهی، خوابگاه ها ، تغذیه و وام ها تلاش های قابل توجهی صورت گفته که دانشجویان بایستی در این باره قضاوت کنند.
به گفته صدیقی ، به حوزه عمرانی ازجمله تربیت بدنی، ورزش دانشجویان و افزایش سرانه ورزشی در دانشگاه ها نیز توجه شده چراکه پرداختن به ورزش و تحرک دانشجویان در دانشگاه ها بسیار مهم است.
افتتاح خوابگاه جدید دانشجویی دخترانه، مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و افتتاح ساختمان اداره تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه ورزشی دانشگاه گیلان امروز (یکشنبه) به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۸۵۸۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads