کد خبر: 178103 - تاریخ: شنبه، 10 نوامبر 2018 - 18:11

اتفاقی تلخ در میدان قلی پور رشت

پاکبان رشتی در حین انجام وظیفه جانش را از دست داد

معاون خدمات شهری شهرداری رشت اظهار کرد: پاکبانی جوان در کلانشهر رشت حین انجام وظیفه به دلیل برخورد یک خودرو با او، جانش را از دست داد.

به گزارش خوبان خبر،  پاکبانی جوان در کلانشهر رشت حین انجام وظیفه به دلیل برخورد یک خودرو با او، جانش را از دست داد.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت روز شنبه در این باره به ایرنا گفت: این پاکبان حدود ۴۰ ساله ساعت پنج و ۴۰ دقیقه صبح امروز حین انجام وظیفه در میدان قلی پور رشت، به دلیل تصادف و برخورد یک خودرو با او جانش را از دست داده است.

علی مقصودی افزود: این پاکبان از نیروهای شرکتی یکی از شرکت های طرف قرارداد با شهرداری رشت بود.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر شش شرکت رفت و روب با یک هزار نیرو طرف قرارداد به شهرداری رشت هستند، اضافه کرد: شرکت های طرف قرارداد بایستی طبق شیوه نامه موارد ایمنی شامل لباس شبرنگ را برای پاکبانان فراهم کنند که پاکبان فوت شده نیز از لباس شب رنگ برخوردار بود.

همچنین رئیس پلی راهنمایی و رانندگی استان گیلان در اینباره گفت: بامداد شنبه ۱۹ آبان ماه یک دستگاه سواری پراید در ابتدای تقاطع غیر هم سطح شهید قلی پور با یک پاکبان برخورد و منجر به مرگ وی شد.

سرهنگ محمدی: طی ۱۲ ماه گذشته این سومین حادثه رانندگی منجر به فوت پاکبانان در استان گیلان است.

وی افزود: با توجه به گسترش پرشتاب شهرها و احداث بزرگراه ها و افزایش سرعت وسایل نقلیه به نظر می رسد برای انجام بعضی از امور خدماتی در سطح راه ها باید از تجهیزات مکانیزه استفاده نمود و بکارگیری از نیروی انسانی برای نظافت پیاده رو ها شرایط را ایمن تر خواهد نمود.

کلانشهر رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads