کد خبر: 178007 - تاریخ: جمعه، 9 نوامبر 2018 - 14:39

۱۴ تن بر اثر واژگونی اسکانیا در محور قزوین رشت مصدوم شدند/ترافیک سنگین در محور سراوان به رشت

در پی ترافیک سنگین و لغزندگی سطح جاده‌ها در محورهای کوهستانی ۱۴ تن بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس شب گذشته مصدوم شدند که لازم است رانندگان با صبر و ایمنی بیشتری برانند.

به گزارش خوبان، در پی تعطیلات ایام پایانی هفته اخیر مسیرهای ورودی استان گیلان از ترافیک سنگینی برخوردار بودند و مسافران از استان‌هایی همچون تهران، قزوین، اردبیل و مازندران استان گیلان را به‌عنوان مقصد مسافرت و گردشگری خود انتخاب کردند.

بارش باران و ترافیک سنگین خودروهای ورودی به استان گیلان منجر شد تا محورهای ورودی استان در روزهای ابتدایی تعطیلات ترافیک سنگینی را به خود تجربه کنند.

طی امروز نیز که روز پایانی تعطیلات است و مسافران عزم خود را برای برگشت به منازل خود جذب کردن محور خروجی استان گیلان نیز زیر بار ترافیک سنگینی رفته و ترافیک خودروها در محورهای خروجی استان تقریباً سنگین است.

ترافیک سنگین در محور سراوان به رشت

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ظهر امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی آزادراه رشت-قزوین اظهار کرد: در محور پلیس‌راه سراوان به سمت امامزاده هاشم تراکم خودروها به دلیل خروج یک‌باره مسافران از گیلان وجود دارد.

سرهنگ حسین محمدپور با بیان اینکه در محور خروجی جنوبی گیلان ترافیک تقریباً سنگین است افزود: محورهای ورودی به آزادراه رشت-قزوین ازجمله مسیرهای منتهی به سراوان از فومن، سنگر و سیاهکل ترافیک سنگینی را دارند.

وی با اشاره به خروج مسافران و گردشگران حاضر در گیلان از اوایل صبح امروز گفت: ترافیک سنگین ایجاد شده در محور سراوان به سمت قزوین به دلیل ورود خودروها و ازدحام آن‌ها از چهار محور خروجی شهرستان‌ها به سراوان است.

محمدپور با بیان اینکه مابقی محورهای گیلان از وضعیت ترافیک عادی برخوردار هستند افزود: مطابق اطلاع‌رسانی از پیش، طی صبح امروز مسیرهای پرترافیک و خروجی گیلان ازجمله رشت قزوین و آستارا به اردبیل برای تردد خودروهای سنگین ممنوع است.

۱۴ تن بر اثر واژگونی اسکانیا در محور قزوین رشت مصدوم شدند

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قزوین نیز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور قزوین رشت اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس اسکانیا شامگاه گذشته که در محور تهران رشت درحرکت بود واژگون شد.

سرهنگ نصرالله بیگلری با اشاره به اینکه این حادثه حدود ساعت سه صبح اتفاق افتاد افزود: این واژگونی در کیلومتر دو جاده قزوین رشت پس از تونل شیرین سو رویداد و در پی آن ۱۴ نفر مصدوم شدند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی تأکید گفت: دلیل واژگونی اتوبوس شب گذشته لغزندگی سطح جاده و عدم توجه به جلو بوده از سوی راننده بوده است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه محور خروجی قزوین رشت هم‌اکنون ترافیک روانی دارد گفت: با اینکه مسیر رفت در محور آزادراه قزوین رشت ترافیک روانی دارد اما در مسیر برعکس آزادراه قزوین رشت ترافیک نیمه سنگین است.

ترافیک سنگین در محورهای خروجی و ورودی استان گیلان طی ایام تعطیلات نشان می‌دهد که رانندگان باید با صبر و حوصله بیشتری برانند.

بارش باران در محورهای کوهستانی و همچنین لغزندگی سطح جاده‌ها باعث شده تا آمدوشد خودروها به دلیل رعایت ایمنی و احتیاط از سوی رانندگان با سرعت پایین‌تری انجام گیرد که این موضوع خود نیز باعث کندی ترافیک در محورهای خروجی استان شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads