کد خبر: 17797 - تاریخ: شنبه، 2 فوریه 2013 - 14:25

حجت الاسلام عاشوری: رمز پیروزی ملت ایران در سال 57 اطاعت از ولایت بود.

خوبان خبر: کاري که رسانه ها براي تخريب و تخدير ملت ها براي غرب انجام مي دهند، نظاميانشان قادر به انجامش نيستند.

به گزارش خوبان، نماز جمعه ی این هفته ی خمام، روز گذشته در مسجد جامع ، به امامت حجت الاسلام عاشوری امام جمعه ی خمام برگزار گردید.

ایشان در ابتدای خطبه ی دوم با تبریک ایام الله دهه فجر، پیروزی ملت ایران را در طول 34 سال پس از پیروزی انقلاب در سایه تبعیت و اطاعت از ولی فقیه خود دانستند وخاطر نشان کردند: هر زمان که ما به فرمان وليّ زمان خود در صفوف منسجم و اراده مستحکم در صحنه حاضر شديم با سرعت اعجاب آوري پيروزي را از آن خود کرديم. ولي هرگاه از ولايت نافرماني شد و در ميان اصحاب، اختلافي صورت گرفت و در شيوه مبارزه ترديدي و ضعفي بوجود آمد، ضربات جبران ناپذيري را متحمل شديم. رمز پيروزي را خداوند سبحان در يک جمله کوتاه بيان کرده است. «واعتصموا بحبل الله جميعاً ولا تفرقوا» (آل عمران/103). يعني«همگي به ريسمان خداوند (قرآن) چنگ زنيد و پراکنده نشويد». ريسمان خدا همين دستورات و برنامه ها و خواسته هاي اوست.

حجت الاسلام عاشوری، رمز پیروزی ملت در 22 بهمن سال 1357 را یکدل و یکصدا بودن ملت منسجم ولی بی سلاح ایران دانستند و ادامه دادند:  همين امروز هم اگر سياسيون ما به فکر حفظ آبرو، اعتبار و جايگاه خودشان نباشند و همچون حضرت امام(ره) و رهبري عزيز، همه حيثيت خود را فداي اسلام و انقلاب کنند، با آمادگي کاملي که در ملت سراغ داريم قطعاً در سريع ترين زمان ممکن مستکبرين ظالم و تحريم کنندگان ايران اسلامي را به زانو در خواهيم آورد. دشمن هرکسي، خودش است و دشمن هر ملتي در درون خودش مي باشد.

خطیب جمعه ی خمام، با اشاره به صرف بودجه ی های میلیاردی از سوی دستگاه های امنیتی غرب برای سازمان ناتوی فرهنگی، هدف غرب از این کار را به زانودرآوردن ملت ایران عنوان کردند و تصریح کردند: آنها با وجود اينکه در اوج بحران وخيم مالي قرار دارند ولي بودجه هاي هنگفت رسمي و غير رسمي را به سوي سازمان ناتوي فرهنگي سرازير مي کنند. چون کاري که رسانه ها براي تخريب و تخدير ملت ها براي آنان انجام مي دهند، نظاميانشان قادر به انجامش نيستند. مثلاً شبکه دولتي انگلس 59 سال قبل رمز کودتاي 28 مرداد 1332 را از راديو خود اعلام کرد تا کار نهضت ملي نفت را در ايران يکسره کنند و کردند. در فتنه 88 نيز تمام توان رسانه اي خود را جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامي ملت ايران بکار گرفتند ولي به فضل الهي شکست خوردند، لکن هنوز مأيوس نشده اند.

ایشان رمز پیروزی ملت ایران در این برهه از زمان را، هشیاری و استفامت ملت ایران عنوان کردند و اضافه کردند: دنیای غرب، اين بار با تجربه گذشته و توان بيشتري به ميدان خواهد آمد، تا با سست کردن اراده ملت به ايجاد اختلاف در ميان آنها بپردازد و آنها را به نافرماني از ولايت بکشاند که اگر خداي ناکرده در اين کار خود موفق شوند، پيروزند. ولي به فضل الهي با هشياري و استقامت ملت، شکست سنگين ديگري بر کلکسيون شکست هاي خود اضافه خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads