کد خبر: 177934 - تاریخ: چهارشنبه، 7 نوامبر 2018 - 09:34

معاون عملیات پلیس راهور گیلان:

وقوع ١٨٧فقره تصادف در شهر‌های استان گیلان/کندی تردد در پی بارش باران

معاون عملیات پلیس راهور گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ١٨٧ تصادف در محور‌های درون شهری گیلان رخ داد.

به گزارش خوبان خبر، سرهنگ شهرام نوروزی معاون عملیات پلیس راهور گیلان گفت: در شبانه روز گذشته١٨٧ فقره تصادف در شهر‌های گیلان رخ داد که از این تعداد سوانح رانندگی ۱۷ فقره تصادف به صورت جرحی بوده است.

وی با بیان اینکه بر اثر این تصادف‌ها ١٧ نفر مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند افزود: خوشبختانه در این مدت حادثه منجر به مرگ نداشتیم.

معاون عملیات پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه شهر رشت بیشترین تعداد تصادف جرحی با تعداد ١٠٨فقره و ۵نفر مجروح را داشته است گفت: عدم توجه به جلو بیشترین علت این تعداد از تصادف‌ها بوده است و رانندگان برای جلوگیری از تصادف و حوادث ناگوار، باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به کندی تردد در محورهای درون شهری استان بر اثر بارش شدید باران افزود: در شهر رشت بلوار امام خمینی (ره)، مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال، بلوار مدرس، محدوده میدان نیروی دریایی، بلوار شهید بهشتی، بلوار، ولی عصر و بلوار شهدای گمنام ترافیک قدری پرحجم‌تر از سایر معابر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در مبادی ورودی استان متراکم و روان است و تردد با سهولت انجام می‌شود تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس گیرند.

 

انتهای پیام/م.ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads