کد خبر: 177931 - تاریخ: چهارشنبه، 7 نوامبر 2018 - 09:29

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان

بارش باران موجب ریزش کوه در مسیر فومن – ماسوله شد

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان گفت: بارش شدید باران موجب ریزش کوه همراه با آمدن گل و لای در مسیر فومن – ماسوله شده است.

به گزارش خوبان خبر؛  محمدرضا نازک کار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تلاش بی وقفه راهداران در این مسیر در حال حاضر راه باز است و آنها همچنان به باز نگه داشتن تمامی مسیرها در استان اهتمام دارند.
وی با اشاره به اینکه بارش شدید باران موجب بالاآمدن رودخانه ها شد، اظهار کرد: بالاآمدن آب رودخانه ها در پل بدآب در مسیر امام زاده ابراهیم و چوب بر، موجب آبگرفتگی روی پل آب نما و مسدود شدن آن به صورت موقت شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر نیروهای راهداری با استفاده از بیل مکانیکی می کوشند با بازکردن دهانه پل به سریعتر فروکش کردن اب بر روی این پل کمک کنند که تا چندین ساعت آینده این مسیرباز خواهد شد.
نازک کار در ادامه با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی اسالم و پونل به سمت خلخال و بخش هایی از اشکورات رودسر تاکید کرد: رانندگان برای تردد از مناطق کوهستانی تجهیزات زمستانی و ایمنی همچون زنجیر چرخ ، غذای خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

۴۷۰ راهدار با ۲۴۵ دستگاه ماشین آلات سبک ، نیمه سنگین و سنگین در راه های استان بمنظور رفع احتمالی مشکلات مستقر هستند.

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads