کد خبر: 177827 - تاریخ: دوشنبه، 5 نوامبر 2018 - 09:00

بازرس کل استان گیلان:

پرونده ۱۱ مدیر متخلف ارشد و میانی در گیلان به دستگاه قضایی ارجاع شد

مدیرکل بازرسی استان گیلان با اشاره به معرفی ۱۱ مدیر متخلف ارشد و میانی در گیلان به دستگاه قضایی در سال ۹۷، گفت: پرونده ۴۵ نفر از کارکنان متخلف دستگاه‌های اجرایی گیلان نیز به دستگاه قضایی ارجاع شد.

به گزارش خوبان، سیف الله مسرور با اشاره به اهمیت راهبردی وظایف سازمان بازرسی قوه قضائیه در برخورد با تخلفات در شاکله دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و عمومی، اظهار داشت: سال گذشته جلوی تضییع بیش از ۴۴ میلیارد تومان از بیت‌المال در گیلان گرفته شد.

مدیرکل بازرسی استان گیلان با اشاره به ۴۳ مورد برنامه بازرسی پیش‌بینی‌ شده در سال ۹۷ و اجرایی شدن ۳۵ مورد از این برنامه‌ها تاکنون، اعلام کرد: تعداد زیادی از پرونده‌های مفتوح در اداره کل بازرسی استان گیلان جهت انجام مراحل قانونی و رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع شد.

 مسرور با بیان اینکه ۴ برنامه بازرسی این اداره کل به موضوع وضعیت دفع پسماند استان اختصاص دارد افزود: تا پایان امسال گزارشی کامل و جامع در مورد وضعیت دفع پسماند گیلان تدوین می‌شود که نتایج این بازرسی‌ها، دورنمای راهبردی و مهمی در حوزه پسماند استان خواهد بود.

بازرس کل استان گیلان با اشاره به معرفی ۱۱ مدیر متخلف ارشد و میانی در گیلان به دستگاه قضایی استان توسط اداره کل بازرسی در سال ۹۷، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، پرونده ۴۵ نفر از کارکنان متخلف دستگاه‌های اجرایی استان گیلان نیز از ابتدای سال تاکنون به دستگاه قضایی ارجاع شد.

مسرور با تاکید بر پیگیری بازرسی استان در پرونده‌های تخلفات مالی در سال گذشته و امسال، افزود: سال گذشته با پیگیری بازرسی استان گیلان از تضییع بیش از 38 میلیارد تومان و از ابتدای امسال تاکنون از تضییع نزدیک بـه ۴ میلیارد تومان جلوگیری شده و یـا اموال مربوطه بـه بیت‌المال بازگردانده شد.

مدیرکل بازرسی استان گیلان با اشاره به حساسیت ویژه اداره کل بازرسی در بحث تعرض به منابع طبیعی و اراضی ملی خاطرنشان کرد: 8 پرونده تاکنون در این مورد تشکیل‌شده و از تغییر کاربری، تصرف و تخریب حدود ۷۹ هزار مترمربع از اراضی مذکور در استان گیلان ممانعت به‌عمل آمده است.

مسرور با بیان اینکه سال گذشته حدود ۴۴ میلیارد تومان در پرونده‌های تخلفات مالی ارسالی به مراجع قضایی کشف صورت گرفته است ابراز داشت: این رقم از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۷ میلیارد تومان بوده است که پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads