کد خبر: 177778 - تاریخ: یکشنبه، 4 نوامبر 2018 - 16:39

ضرغامی در رشت:

هیمنه استکبار در منطقه اکنون با رخدادهای فعلی شکسته است

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه هیمنه استکبار در منطقه اکنون با رخدادهای فعلی شکسته است گفت: دستگیری سربازان آمریکایی در آب‌های خلیج‌فارس هیمنه و بزرگی پوشالی آمریکا را شکست و قدرت ایران را به جهان نمایان کرد.

به گزارش خوبان خبر،  سید عزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان و تجمع‌کنندگان رشتی در میدان شهدای ذهاب رشت با اشاره به رجزخوانی‌های ناپخته رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: تجمع بی‌نظیر امروز مردم رشت را تاریخ در برگ زرین خود حفظ می‌کند و رئیس‌جمهور آمریکا باید این حماسه عظیم را در پی یاوه‌گویی‌هایش ببیند.

وی با اشاره به حماسه نهم دی مردم ایران و آغاز گری آن در هشتم دی‌ماه توسط مردم رشت افزود: حماسه هشتم دی مردم رشت استکبار جهانی را ویران کرد و مخابره تصاویر آن، حماسه‌ای عظیم، دشمن‌شکن و استثنایی بود.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما با بیان اینکه امروز چهل سال از ۱۳ آبان سال ۵۷ می‌گذرد تصریح کرد: دشمن دانش آموزان را در مقابل دانشگاه تهران به جرم ابراز عقیده به رگبار بست و به خون کشید.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های ضد ایرانی و انقلابی که با پول آل سعود به وجود آمده‌اند خاطرنشان کرد: همان‌هایی که دستشان به خون مردم آغشته بود امروزه برای مردم ایران دلسوزی می‌کنند که بررسی حرف‌هایشان و ‌تطابق آن با رفتارشان در گذشته نوعی فاجعه و آبروریزی است.

عضو شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر اینکه سفارت آمریکا در ایران به معنای کامل لانه جاسوسی بود گفت: سفارت آمریکا جاسوس خانه آمریکا برای اداره جنگ و فشار علیه ملت ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود.

ضرغامی با برشمردن سیاست‌های خصمانه آمریکا در بروز اختلاف‌های قومیتی در چهارگوشه ایران اسلامی گفت: با بررسی اسناد و اعترافات به‌جای مانده از آمریکا پس از تسخیر لانه جاسوسی مشخص شد که آمریکا تمام تلاشش را برای فروپاشی ایران به کار گرفته بود.

وی با اشاره به تعرض آمریکا در توطئه‌چینی در زمان دولت وقت پس از انقلاب اسلامی گفت: به فرموده امام پس از تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دومی در کشور به راه افتاد و اوج فساد و ظلم آمریکا بر همگان نمایان شد.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به از بین رفتن انقلاب در مصر پس از اهدای شهدای فراوان بیان کرد: ملت مصر فکر می‌کردند انقلابشان منحصر به حصنی مبارک است درحالی‌که باید انقلابشان عمیقاً درک می‌شد و پیش می‌رفت.

ضرغامی با بیان اینکه هیمنه استکبار در منطقه اکنون با رخدادهای فعلی شکسته است افزود: دستگیری سربازان آمریکایی در آب‌های خلیج‌فارس هیمنه و بزرگی پوشالی آمریکا را شکست و قدرت ایران را به جهان نمایان کرد.

وی با اشاره به نافرجامی برجام پس از دوره‌ای تلاش و صرف انرژی گفت: امروز بهترین راویان بدعهدی آمریکا دولتمردان جمهوری اسلامی هستند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه مرور بیانات وزیر امور خارجه بیانگر فهم صحیح آن از بدعهدی آمریکا است افزود: ملت ایران ۴۰ سال است که تحریم شده و شدت تحریم‌ها و برگردان تحریم‌های لغو شده نمی‌تواند اثرگذار باشد.

ضرغامی با اشاره به تلاش آمریکا برای به حداقل رساندن فروش نفت ایران بیان کرد: آمریکا چون نمی‌توانست ایران را تحریم کند هفت کشور را از تحریم نفتی معاف کرد که نشان می‌دهد ایران اسلامی بسیار بزرگ‌تر از تحریم‌های پوشالی و تهدیدات سست آمریکایی است.

وی با ابراز امیدواری از پیروزی قطعی ایران در تقابل با تهدیدات خارجی گفت: تهدید و تحریم امریکا و هم‌پیمانانشان ذره‌ای از استکبارستیزی‌شان ایران علیه امریکا کم نمی‌کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads