کد خبر: 17771 - تاریخ: شنبه، 2 فوریه 2013 - 12:57

بیمارستان قائم(عج) در چند روز آینده با حضور احمدی نژاد آغاز بکار خواهد نمود.

خوبان خبر: مدیر عامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) رشت از افتتاح این پروژه درمانی بزرگ در حاشیه دریای خزر با حضور رئیس جمهور در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خوبان، علیرضا کریم‌زاد‌حق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به افتتاح بزرگ‌ترین و مجهزترین پروژه درمانی حاشیه دریای‌ خزر اظهار کرد: پروژه درمانی مدرن بیمارستان قائم (عج) با توانمندی بخش خصوصی در مدت سه سال به اتمام رسید و در ماه ‌جاری هم زمان با گرامیداشت دهه فجر سی و چهارمین سال روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آماده راه‌ اندازی است.

وی ادامه داد: به ‌زودی این پروژه بزرگ درمانی قرار است در سفر یک‌ روزه رئیس‌جمهور و مقام‌های ارشد حوزه درمان کشور و مسئولان ارشد استانی رسماً خدمات درمانی خود را به هموطنان داخل کشور و نیز در سطح بین‌المللی عرضه کند.

مدیر ‌عامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) رشت درباره این پروژه عظیم درمانی شمال کشور و حاشیه دریای ‌خزر تصریح کرد: بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) که با مشارکت و همکاری بانک ملی گیلان احداث شده، یکی از مجهزترین مراکز درمانی و بیمارستانی کشور با هدف گردشگری سلامت است.

وی اضافه کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و زیربنای 20 هزار متر مربع در پنج طبقه با 10 اتاق عمل و بیش از 45 تخت مراقبت‌های ویژه، سایت اختصاصی بالگرد و اورژانس هوایی آماده افتتاح و راه ‌اندازی است.

کریم‌زاد‌حق با بیان اینکه بیمارستان قائم (عج) مجهز به تمام تجهیزات پیشرفته و مدرن تشخیصی و درمانی روز دنیاست، خاطر نشان کرد: تلاش کرده‌ایم که بیمارستان در شأن مقام و منزلت نام مبارک آقا امام زمان (عج) باشد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تجهیزات بیمارستان از کشور آلمان خریداری شده است، گفت: تمام تجهیزات بیمارستان در حال نصب و راه‌ اندازی است.

عضو کمیته گردشگری سلامت گیلان یکی دیگر از ویژگی‌های بیمارستان مذکور را طراحی منحصر به ‌فرد این مرکز درمانی و بیمارستانی و اختصاص سوئیت‌های VIP برای همراهان بیماران دیگر استان‌‌های کشور و بیماران خارج از کشور ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه گیلان یکی از قطب‌های مهم و بزرگ سلامت کشور و دارای ظرفیت‌های مستعد ارائه خدمات درمانی به هموطنان و حتی بیماران خارج از کشور است، یادآور شد: در سفر اخیر هیئت بلند پایه جمهوری اسلامی ایران به جمهوری آذربایجان بنده به عنوان نماینده استان در این سفر همراه معاون اول رئیس‌جمهور، تفاهم نامه همکاری ارائه خدمات درمانی از طرف جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان را منعقد کردیم.

کریم‌زادحق با بیان اینکه متولیان بخش بهداشت و درمان استان در چند سال اخیر با افزایش شبکه‌های درمانی گام‌های مناسبی برای ارتقای سلامت گیلان برداشته‌اند، افزود: این اقدام‌های ارزشمند موجب عرضه خدمات بهداشتی و درمانی  گیلان به کشور شده است.

رئیس انجمن بیهوشی گیلان، افتتاح بیمارستان بین‌‌المللی قائم (عج) هم زمان با سال روز پیروزی انقلاب اسلامی را موجب ارتقای جایگاه استان در بخش خدمات بهداشتی و درمانی دانست.

وی برخورداری بیمارستان قائم از 15 تخت ICU و 15 تخت CCU و 9 تخت NICU (بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان) و پنج تخت مراقبت‌های ویژه جراحی قلب را از قابلیت‌های این مجموعه دانست و تصریح کرد: با افتتاح بیمارستان قائم به صورت مستقیم برای 700 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

کریم‌زادحق درباره جذب نیرو در بیمارستان قائم (عج) خاطر نشان کرد: مدیریت این بیمارستان برای شفاف‌ سازی جذب نیرو از طریق رسانه‌ها و سایت اقدام کرده است اما بیشتر ثبت ‌نام کنندگان در رشته‌های غیر مرتبط بوده‌اند و شرایط احراز وزارت بهداشت و درمان را نداشته‌اند.

وی اضافه کرد: بخش عمده نیروی‌های مورد نیاز بیمارستان که شامل نیروهای پیراپزشکی، پرستاری‌، تکنسین اتاق عمل، بیهوشی و … است، متقاضیان کمتری ثبت‌ نام کرده‌اند.

این مسئول، بخش عمده‌ای از ثبت ‌نام کنندگان را در رشته‌های مدیریت و بخش اداری ذکر کرد و گفت: با توجه به نیاز محدود بیمارستان به این رشته‌ها، نتوانسته‌ایم متقاضیان مذکور را جذب کنیم و این امر منجر به نارضایتی آن ها شده است که از خانواده‌های این افراد عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/864

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads