کد خبر: 177117 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 اکتبر 2018 - 22:36

فرماندار شهرستان رشت؛

اولویت نظام و دولت ساماندهی اقتصاد، بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال است

فرماندار رشت مطرح کرد: دستگاه‌های اجرایی که فعال ترین و ضعیف‌ترین عملکرد را در ارائه تسهیلات اشتغالزایی دارند، معرفی می‌شوند.

به گزارش خوبان خبر، میرشمس مومنی‌زاده امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سهم شهرستان در اشتغال روستایی ۹۳ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان است که ۵۲ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان ابلاغ شده که از این مبلغ ۸ میلیارد تومان طرح معرفی کردیم که ۱۰۴ درصد آن توسط بانک‌ها مصوب شده است. ۲۱ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان قراردادمنعقد شده است.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در اشتغال فراگیر سهم شهرستان رشت ۲۲۲میلیارد تومان است که تاکنون ۱۷۳ طرح به ارزش ۱۴۸ میلیارد و ۹۸ میلیون تومان معرفی شده، تاکنون قرارداد ۲۹ طرح به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان منعقد شده و ۲۶ طرح به ارزش ۱۹ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان هم پرداخت شده است.

مومنی‌زاده ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، گفت: اولویت نظام و دولت ساماندهی اقتصاد، بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال است که باید در اولویت امور قرار گیرد. در چنین شرایطی که دولت تسهیلات خوبی را برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد و رونق اقتصادی اختصاص داده، وظیفه داریم تا از این فرصت حداکثر بهره لازم را ببریم.

وی با تاکید بر اینکه باید جهت توسعه اشتغال فعالانه تر عمل کنیم، ادامه داد: از جلسه بعد دستگاه‌های اجرایی وبانک هایی که فعال ترین و ضعیف‌ترین عملکرد را در ارائه تسهیلات اشتغالزایی دارند، معرفی می‌شوند،وی اضافه کرد: باید با سرعت بیشتری سهم اعتبارات ابلاغی شهرستان را جذب کنیم. همچنین روند صدور پروانه‌ها باید شتاب بیشتری داشته باشد وپرونده های موجود دربانک هاهرچه سریعترتعیین تکلیف شود.

 

انتهای پیام/۸۵۸۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads