کد خبر: 177105 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 اکتبر 2018 - 12:34

رئیس پلیس راهور گیلان

ضبط ۵۳۸ گواهینامه راننده متخلف در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از ضبط ۵۳۸ جلد گواهینامه رانندگی، رانندگان متخلف برابر مقررات طی ۶ ماهه نخست سالجاری در گیلان خبر داد.

یه گزارش خوبان خبر، سرهنگ محمدرضا محمدی، با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۷۶ جلد از گواهینامه‌های ضبط شده به دلیل دریافت ۳۰ نمره منفی توسط راننده برابر ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و ۳۶۲ جلد گواهینامه رانندگی به دلیل ارتکاب به تخلفات موضوع تبصره ب ماده ۱۰ قانون رسیدگی رانندگی ضبط شده است.

رئیس پلیس راهور گیلان افزود: افرادی که گواهینامه آنان ضبط شده است به مانند افراد فاقد گواهینامه هستند، اجازه رانندگی نخواهند داشت.

سرهنگ محمدی از اجرای طرح ویژه برخورد با مسافربرهای شخصی در سطح استان خبر داد و گفت:  اقدامات ویژه جهت ساماندهی و حل مشکلات تاکسی‌های شهر رشت با همکاری پلیس راهور و شهرداری در دست اجراست.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهرداری باید برای تمام مسیر از قبیل کمربندی و حاشیه شهر، خطوط و ایستگاه تاکسی فعال راه اندازی کرده و بر حضور و حرکت تاکسی‌ها در این مسیر نظارت کند، افزود: برخورد پلیس با مسافربرهای شخصی شدید‌تر از گذشته و طبق مقررات در دستور کار پلیس راهور قرار خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی‌های شهری مورد اطمینان مردم هستند لذا همه باید در ترددهای شهری به دلیل مسایل امنیتی و ترافیکی حتما از تاکسی‌هایی که مشخص و شناسنامه دار هستند، استفاده کنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads