کد خبر: 176995 - تاریخ: دوشنبه، 22 اکتبر 2018 - 09:23

خوبان خبر گزارش می دهد ؛

بلاتکلیفی آسفالت خیابان های شهر لشت نشاء بعد از لوله گذاری آب

در شرایطی که گفته می‌شود حدود دو ماه از آغاز پروژه انتقال آب در شهر لشت نشاء می‌گذرد، این پروژه همچنان به پایان نرسیده و حوادث تلخی رانندگی را نیز به همراه داشته است.

به گزارش خوبان خبر؛ در شرایطی که گفته می‌شود حدود دو ماه از آغاز پروژه انتقال آب در شهر لشت نشاء می‌گذرد، این پروژه همچنان به پایان نرسیده و حوادث تلخی رانندگی را نیز به همراه داشته است.

گفته می‌شود در یک حادثه رانندگی در بلوار شهید بهشتی لشت نشاء در مسیر یک‌طرفه شده، یک دستگاه پژو با یک دستگاه پراید برخورد کرده و راننده پراید که مسافر و نا آشنا به مسیر بوده، مصدوم می‌شود.

در این‌ بین رعایت نکات ایمنی و استفاده کامل و صحیح از علائم هشداردهنده، بخصوص برای رانندگان نا آشنا به مسیر، برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرهای استان یکی از نکات بسیار جدی است که باید رعایت شود. همچنین طولانی‌مدت شدن پروژه‌های عمرانی بار ترافیکی را در شهرهای کوچک و بزرگ افزایش می‌دهد.

 این روزها حال آسفالت این شهر خوب نیست و معضل چاله چوله خیابان ها و معابر این شهر مردم را باچالش های جدی مواجه کرده است.

وجود چاله وچوله های فراوان در خیابان ها باعث وارد کردن خسارت جدی به خودروها و شهرواندن شده است، به طوری که رانندگان برای اینکه با این چاله ها برخورد نکنند؛ مجبور به انحراف از مسیر و حرکت مارپیچی هستند.

حفاری و دستکاری معابرو خیابان ها برای انجام پروژه های شهری و پس از اتمام پروژه؛ آسفالت دوباره آن مانند پیراهن چهل تیکه بر تن خیابان ها شده که باعث نازیبا نشاندن شهر می شود.

علاوه بر نازیبایی شهر همان طور که همه می دانند کیفیت خیابان ها ارتباط مستقیمی بر اعصاب رانندگان دارد و رانندگی در خیابان های پر از چاله چوله و دست اندازهای غیر استاندارد نمی تواند اعصاب راحتی را برای رانندگان بگذارد.

 اما آنچه امروز سبب نارضایتی شهروندان شده، که پس از عملیات لوله گذاری توسط آب و فاضلاب مدتها رها می شوند و تردد را برای شهروندان ساکن در آن مناطق سخت می کند.

 

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads