کد خبر: 176953 - تاریخ: یکشنبه، 21 اکتبر 2018 - 08:47

مرحله چهارم رقابت‌های گرندپری 2018

گردن‌آویز طلا بر گردن تکواندوکار گیلانی آویخته شد

تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در فینال چهارمین مرحله از رقابت‌های گرندپری ۲۰۱۸ با پیروزی مقابل تکواندوکار کره‌ای به مدال طلا دست‌یافت.

به گزارش خوبان خبر، آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی تیم ملی کشورمان در مرحله چهارم رقابت‌های گرندپری ۲۰۱۸ در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم در دیدار فینال به مصاف تای هون کیم از کره جنوبی با رنکینگ یک المپیکی رفت و با پیروزی ۱۶ بر ۱۲ به مدال طلا دست‌یافت.

تکواندوکار گیلانی تیم ملی کشورمان در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم که با حضور ۳۱ تکواندوکار برگزار شد برای رسیدن به فینال این وزن ابتدا در مرحله یک شانزدهم پایانی با نتیجه ۲۳ بر ۱۱ مقابل سرگیو سوزوکی از ژاپن با رنکینگ المپیکی ۳۵ به برتری دست‌یافت، وی در مرحله یک‌هشتم پایانی رامنارونگ ساوک‌ویهاری از تایلند با رنکینگ المپیکی ۱۰ را با نتیجه ۲۳ بر ۱۲ شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف کرد.

هوگوپوش گیلانی و دارنده رنکینگ شش المپیکی در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم در مرحله یک‌چهارم پایانی به مصاف ویتو دلاکویلا با رنکینگ ۱۴ المپیکی از ایتالیا رفت و به برتری ۲۴ بر ۱۰ دست‌یافت.

هادی پور در دیدار نیمه پایانی به مصاف جیسوس تورتوسا از اسپانیا با رنکینگ دو المپیکی رفت و درحالی‌که امتیاز نخست مسابقه را کسب کرده بود در راند اول با نتیجه شش بر یک از حریف عقب افتاد، وی در راند دوم اختلاف را به سه امتیاز تقلیل داد و با نتیجه ۱۱ بر هشت از رقیب شکست خورد، هوگوپوش گیلانی در راند سوم و پایانی طوفانی ظاهر شد و در پایان با پیروزی ۱۷ بر ۱۵ به فینال صعود کرد.

فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن با شکست در مرحله یک‌هشتم پایانی مقابل آدرین ویسنته از اسپانیا از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

 

انتهای پیام/۵۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads