کد خبر: 176934 - تاریخ: شنبه، 20 اکتبر 2018 - 23:20

رئیس پلیس آگاهی خمام خبرداد:

دستگیری اعضای باند سه نفره زورگیر در خمام

رئیس پلیس آگاهی خمام از دستگیری یک باند زورگیر در خمام خبر داد.

به گزارش خوبان خبر؛ سرگرد سید ابراهیم میرعبدی رئیس پلیس آگاهی خمام شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما از  دستگیری یک باند زورگیر در خمام خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی خمام در تشریح جزئیات این خبر گفت:دختران و پسران جهت گردش در ساحل روستای جفرود بالا حضور می یافتد که این باند سه نفر با استفاده از اسپری فلفل و قمه از آنها زورگیری می کردند. 

رئیس پلیس آگاهی خمام ادامه داد:با توجه به حساسیت موضوع دستگیری زورگیران در دستور کار ماموران نظامی بخش های خمام و خشکبیجار قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی توانستند این باند ۳ نفره را دستگیر کند.

وی با اشاره از این باند سه نفره یک عدد اسپری فلفلی،چاقو، ۵۰ گرم حشیش، یک رشته دستبند فلزی کشف شد و تصریح کرد؛در بازرسی اولیه از متهمان به ۴ فقره زورگیری اعتراف کردند. 

میرعبدی در پایان و با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، افزود: از شهروندان خواست که در صورت تهدید شدن از سوی فرد و یا گروهی خاص موضوع را با ماموران انتظامی در میان گذارند و از تهدید افراد هنجار شکن واهمه ای نداشته باشند.

 

انتهای پیام/۲۱۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads