کد خبر: 176924 - تاریخ: شنبه، 20 اکتبر 2018 - 13:21

معاون رئیس جمهور در رشت:

توزیع بسته حمایتی دولت از آبان ماه آغاز می‌شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بسته حمایتی دولت از آبان ماه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خوبان، جمشید انصاری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در رشت اظهار داشت: از نظرات نمایندگان مجلس برای بهبود نظام اداری کشور استفاده می‌کنیم.

 

معاون رئیس جمهور با اشاره به ابلاغ برنامه جامع اصلاح نظام اداری کشور توسط دولت عنوان داشت: برنامه‌های اصلاحی زمانی موثر و مفید هستند که خروجی آن‌ها نتایج مثبتی در نظام اداری داشته باشد.

 

انصاری ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را یکی از اهداف اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری دانست و تصریح کرد: مردم وقتی به مراکز درمانی و آموزشی مراجعه می‌کنند باید خدماتی باکیفیت و در حد شخصیتشان دریافت کنند.

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور کاهش هزینه‌های ارائه خدمات دولتی به مردم را یکی دیگر از اهداف اجرای برنامه جامعه اصلاح نظام اداری دانست و گفت: این هزینه هم برای مردم و هم برای دولت باید کاهش پیدا کند.

 

وی افزایش رضایتمندی مردم از دستگا‌ه‌های اجرایی را یکی دیگر از اهداف اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید از خدمات دولتی ارائه شده به آن‌ها راضی باشند.

 

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه خدمات دولتی باید با هزینه کمتری به مردم ارائه شود عنوان داشت: اولویت‌هایی در سطوح استانی برای اجرای مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری در نظر گرفته شده است.

 

انصاری توسعه دولت الکترونیک را از جمله راهبردهای انجام مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری دانست و خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این راهبرد از بروز مفاسد اداری جلوگیری می‌کند.

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر لزوم توسعه دولت الکترونیک در استان‌های کشور اظهار داشت: صیانت از حقوق شهروندان یکی دیگر از راهبردهای اجرای مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری است.

 

وی با اعلام اینکه مردم باید با حقوق خود در نظام اداری آشنا شوند خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی دستگاه‌های اجرایی انجام اقداماتی برای تامین حقوق مردم است.

 

معاون رئیس جمهور با تاکید بر لزوم جلوگیری از بروز فساد مالی در ادارات عنوان داشت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا تمام محورهای برنامه جامعه اصلاح اداری را اجرا کنند.

 

انصاری مقابله با فساد در نظام اداری را یکی دیگر از محورهای اجرای مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری دانست و افزود: از جولان دادن افرادی که حقوق مردم را در دستگاه‌های اجرایی ضایع کرده و سبب بروز فساد اداری می‌شوند جلوگیری می‌شود.

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام اینکه در سال‌های گذشته اقدامات مناسبی در زمینه رشد اقتصادی کشور مبتنی بر ارتقاء بهره‌وری انجام نشده است اعلام کرد: عدم توجه به ارتقاء بهره‌وری مانع رشد اقتصادی مناسب کشور می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه دولت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نیروی انسانی دارد تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۹۰۰ هزار نفر معلم مسئولیت تربیت کودکان در مدارس را بر عهده دارند.

 

معاون رئیس جمهور گفت: اینکه برخی مدیران و مسئولان می‌گویند کارمندان دولت انگیزه و کارآمدی کافی برای کار کردن در دولت را ندارند حرفی نادرست است و نشان می‌دهد این افراد جزئیات نظام اداری را نمی‌شناسند.

 

انصاری با بیان اینکه ۳۲۰ هزار میلیارد تومان از بودجه کشور صرف هزینه‌های غیر عمرانی دولت می‌شود تصریح کرد: امروز همه می‌گویند دولت بزرگ است اما باز هم توقع دارند تا دولت بیشتر نیرو جذب کند.

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه دولت کشش بودجه‌ای برای جذب نیروی بیشتر را ندارد عنوان داشت: دولت موافق افزایش نیروی بیشتر در ادارات نیست و معتقد است باید با نیروهای موجود امورات را پیش برد.

 

معاون رئیس‌جمهور با اعلام اینکه بسته حمایتی دولت از آبان ماه در اختیار مردم قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: این بسته در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که تحت فشار اقتصادی هستند.

 

انتهای پیام/م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads