کد خبر: 176869 - تاریخ: جمعه، 19 اکتبر 2018 - 18:56

امام جمعه بخش خشکبیجار:

گام مهمی برای استقرار نهادها و ادارات دولتی در بخش خشکبیجار در حال انجام است

حجت الاسلام و المسلمین زمانی با اشاره به حضور صادقی رئیس پیام نور استان گیلان در بخش اظهار کرد: با پیگیری مسئولین شورای شهر و بخشدار مصوب شد که زمین دانشگاه واگذار شود که به نظر می رسد گام مهمی برای استقرار نهادها و ادارات دولتی در این بخش شود.‌

به گزارش خوبان خبر؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امید زمانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بخش خشکبیجار با اشاره دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان کشور داشتند و اظهار کرد: به دلیل بی اعتنایی به نخبگان در دوره های قاجاریه  و پهلوی کشور ایران حدود ۲۰۰ سال عقب ماند. به طور مثال در دوره پهلوی در حدود ۴۴ سال تعداد نخبگان ما فقط ۱۵۰ هزار بوده است ولی امروزه حدود ۴ میلبون نخبه در کشور وجود دارند

وی افزود: همچنین تصویر سازی غلط و نا امید کننده و منفی از از اوضاع ایران مهمترین دستور کار امروز دشمن است اما به فضل الهی تصویر واقعی کشور با توجه به نوسانات ارزی  و مشکلات دیگر در مجموع نقطه مقابل تصویر سازی نظام سلطه است. .

 

امام جمعه بخش خشکبیجار همچنین در مورد تصویب لایحه مبارزه با پولشوئی و مقابله با تامین مالی تروریسم بیان کرد:این سازمان حدود ۳۰سال پیش در سال ۱۹۸۹ توسط ۷کشور موسوم به G7 که شامل کشور های فرانسه ، آلمان، ایتالیا، کانادا، ژاپن ، انگلیس و آمریکا بود تشکیل شد ولی امروز شامل ۳۷ عضو هست  و کشورهای عربستان و رژیم صهیونستی و اندونزی از اعضای ناظر این سازمان می باشند. 

 وی با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در مورد FATF بعضی از قوانینی که هیچ الویتی ندارند و یا خلاف مصالح کشور است، باید کنار گذاشته شوند،  مثلا این کنوانسیون ها و معاهدات بین المللی را چند قدرت بزرگ برای منافع و مصالح خودشان پخت و پز می کنند اظهار داشت: مجلس باید  خودش مستقلا درباره مبارزه با پولشویی یا تروریسم قانون بگذارد. چه لزومی دارد ما برویم چیزهایی را که نمی دانیم که آن چیست یا حتی می دانیم مشکلاتی دارد را قبول کنیم. 

خطیب نماز جمعه خشکبیجار با بیان اینکه عملکرد و این وضعیت کشور نتیجه انتخاب خود ماست،افزود: چطور میشود نمایندگان مجلس حاضر به شفافیت آرای خود نیستند اما به قانونی رای می دهند که باعث میشود گزارش تراکنش های مالی هشتاد میلیون ایرانی را در اختیار دشمن قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی با اشاره به حضور صادقی رئیس پیام نور استان گیلان  در بخش اظهار کرد: با پیگیری مسئولین شورای شهر و بخشدار مصوب شد که زمین دانشگاه واگذار شود که به نظر می رسد گام مهمی برای استقرار نهادها و ادارات دولتی در این بخش شود.‌

 

انتهای پیام/۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads