کد خبر: 176866 - تاریخ: جمعه، 19 اکتبر 2018 - 11:53

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی:

۲۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در منطقه آزاد انزلی پرداخت شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه طرح‌هایی به ارزش ۲۸۵ میلیارد تومان درخواست دریافت تسهیلات اشتغال روستایی از منطقه آزاد انزلی را داشتند گفت: ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خوبان خبر، مجید فاتحی در نشست خبری در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: تاکنون طرح‌های اشتغالزایی به ارزش ۵۱۰ میلیارد ریال در راستای دریافت تسهیلات اشتغالزا به این مجموعه ارائه شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه از میان طرح‌های اشتغالزای ارائه شده به این مجموعه طرح‌هایی به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به تصویب رسیده است گفت: طرح‌هایی در حوزه اشتغال فراگیر به ارزش ۱۵۷ میلیارد ریال به بانک معرفی شده است. 

فاتحی با اعلام اینکه تسهیلات اشتغالزای طرح‌های معرفی شده به منطقه آزاد انزلی توسط بانک‌های صادرات، ملی، ملت و توسعه تعاون پرداخت می‌شود افزود: طرح‌هایی به ارزش ۲۸۵ میلیارد تومان درخواست دریافت تسهیلات اشتغال روستایی از منطقه آزاد انزلی را داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه طرح‌هایی به ارزش ۱۹۶ میلیارد ریال مراحل اداری دریافت تسهیلات اشتغال روستایی را طی می‌کنند ابراز داشت: تاکنون ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزا به یک واحد تولید مواد غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در جلسه کارگروه طرح تکاپو این سازمان به تصویب رسیده است افزود: این طرح با فعالسازی یک سوله راکد و غیرفعال در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی اجرا می‌شود.

فاتحی با اعلام اینکه واحد تولیدی مذکور برای حداقل ۴۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند خاطرنشان کرد: رویکرد منطقه آزاد انزلی فعالسازی واحدهای تولیدی غیرفعال، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان صادرات محور است.

وی با اعلام اینکه در مجموع ۱۰ واحد تولیدی در نوبت بررسی دریافت تسهیلات اشتغالزا هستند اظهار داشت: منطقه آزاد انزلی آماده حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در محدوده منطقه آزاد که نیازمند تأمین سرمایه در گردش هستند است.

انتهای پیام/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads