کد خبر: 176785 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 اکتبر 2018 - 13:07

گوشت گرم با قیمت دولتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیلان توزیع می‌شود

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان ‌گفت:‌ روزانه بین ۱۲ تا ۱۸ تن گوشت گرم به قیمت مصوب دولتی در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیلان توزیع می‌شود.

 به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، حجت علی اکبرنژاد اظهار داشت:‌ با تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای که توسط شرکت پشتیبانی جهاد کشاورزی گیلان اتخاذ شده روزانه بین ۱۲ تا ۱۸ تن گوشت گرم با قیمت مصوب دولتی در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیلان توزیع می‌شود.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد:‌ در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در حوزه توزیع گوشت قرمز گرم در استان گیلان وجود ندارد و شرکت پشتیبانی جهاد کشاورزی گیلان جهت جلوگیری از اختلال،‌ سیاست تنظیم بازار را به‌صورت جدی دنبال می‌کند.

علی اکبرنژاد به مشکلاتی که اخیراً در حوزه نهاده‌های دامی به‌ وجود آمده بود اشاره کرد و افزود:‌ در چند وقت گذشته به دلیل وقوع اختلال در حوزه حمل و نقل،‌ توزیع نهاده‌های دام و طیور در گیلان با کمبودهایی مواجه شد که این موضوع هم‌اکنون با کمک نهادهای انتظامی در حال برطرف شدن است.

وی با تأکید بر اینکه فرآیند تولید مرغ در واحدهای صنعتی گیلان با جدیت در حال انجام است ابراز داشت:‌ در حال حاضر از لحاظ تأمین دان مورد نیاز مرغداری‌های گیلان هیچ مشکلی وجود ندارد علاوه بر این تولید مرغ و جوجه‌ریزی در مجموعه‌های تولیدی زنجیره‌ای گیلان همچنان ادامه دارد.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد:‌ انواع نهاده‌های دام و طیور در گیلان طبق قیمت مصوب و اعلام شده از سوی دولت بین واحدهای تولیدی استان توزیع می‌شود و شرکت پشتیبانی جهاد کشاورزی نیز بر نحوه انجام این کار نظارت مستمر و کاملی دارد.

علی اکبرنژاد قیمت هر کیلو از نهاده‌های مصرفی در واحدهای تولیدی دام و طیور را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ شرکت پشتیبانی جهاد کشاورزی گیلان در سه مرحله قیمت‌های مصوب دولتی را اعلام کرد که بر این اساس هر کیلو ذرت هزار و ۲۵۰ تومان و سویا دو هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان گفت: ‌بر اساس وظایف و تکالیفی که بر عهده سازمان جهاد کشاورزی گیلان گذاشته شده است این دستگاه ضمن فرآهم‌آوردن و تأمین انواع نهاده‌های دام و طیور بر روند صحیح توزیع این اقلام اساسی واحدهای تولیدی نظارت جدی دارد.

علی اکبرنژاد از برخورد قانونی با متخلفان عرصه توزیع نهاده‌های دام و طیور در گیلان خبر داد و بیان داشت:‌ نحوه توزیع،‌ قیمت گذاری و فروش نهاده‌های دام و طیور توسط سازمان جهاد کشاورزی و با حمایت و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی گیلان دائما رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه با هر گونه گران‌فروشی‌ در عرصه فروش نهاده‌های دام و طیور برخورد می‌شود عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات و چالش‌هایی که اخیراً رخ داد جهاد کشاورزی گیلان و دستگاه‌های بازرسی و نظارتی استان در امر کنترل بازار توزیع و فروش نهاده‌های دام و طیور موفق بوده‌اند.

انتهای پیام/۸۵۶۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads