کد خبر: 176729 - تاریخ: چهارشنبه، 17 اکتبر 2018 - 18:43

سارا قمی بازیکن خمامی تیم ملی بانوان؛

امیدوارم هرچه زودتر همه بانوان به ورزشگاه بروند/نه اذیت شدیم، نه منقلب!

قمی درباره اینکه در رفتن زنان به ورزشگاه گزینشی عمل شد و برخی‌ها پشت درهای آزادی ماندند، تاکید کرد : از ته دلم می‌خواهم که همه زنان بتوانند به ورزشگاه بیایند.

به گزارش خوبان خبر؛ سارا قمی «بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان» که چند دوره خانم گلی در این عرصه را در کارنامه داشته و عضو تیم ملی فوتبال بانوان هم هست، یکی از زنانی بود که روز گذشته به ورزشگاه آزادی رفت و به تماشای بازی ایران و بولیوی نشست.
وی درخصوص اولین تجربه حضور در ورزشگاه، عنوان کرد : برای اولین‌بار توانستم این شرایط را تجربه کنم و برایم بسیار خوشایند بود. اینکه بتوانیم به عنوان زن به ورزشگاه برویم، باعث خوشحالی بود و حسی داشتیم که نمی‌شود توصیفش کرد. ما به ورزشگاه رفتیم و تیم ملی کشورمان را تشویق کردیم و همه چیز غیرقابل پیش‌بینی بود. در کل خیلی خوشحالم که چنین تجربه‌ای داشته‌ام.
قمی درباره اینکه در رفتن زنان به ورزشگاه گزینشی عمل شد و برخی‌ها پشت درهای آزادی ماندند، تاکید کرد : از ته دلم می‌خواهم که همه زنان بتوانند به ورزشگاه بیایند. اتفاقی که دیروز افتاد به نظرم سرآغاز اتفاقات بزرگ بعدی است. منم فکر می‌کنم دیروز شرایط را سنجیدند که چطور می‌شود ورود زنان را برای عموم آزاد کرد و الان هم شما می‌دانید که زمزمه‌ی باز شدن درب ورزشگاه‌ها برای همه‌ی زنان وجود دارد. امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد و همه‌ی زنان سرزمینم این تجربه‌ی فوق‌العاده را پیدا کنند.
عضو تیم ملی فوتبال زنان جو ورزشگاه آزادی را فوق العاده توصیف کرده و افزود : هیچ اتفاق خاصی نیفتاد ؛ ورود و خروجمان مشخص بود. نه کسی اذیتمان کرد، نه منقلب شدیم و نه اتفاقی افتاد که باعث ناراحتیمان شود.همه چیز راضی کننده بود.
این فوتبالیست، ادامه داد : روز گذشته وقتی به استادیوم رفتیم، نمی‌دانستیم باید چه کنیم. بعضی می‌گفتند که چرا تشویق نمی‌کنید، بعد دیدیم بلد نیستیم این کار را انجام دهیم. وقتی دیدیم مردها چگونه تشویق می‌کنند، یاد گرفتیم و ما هم همان کار را کردیم. شور و هیجان خیلی خاصی بود و دیگر کاملاً یاد گرفتیم که چگونه باید در ورزشگاه رفتار کنیم.
به گفته‌ی وی، همه باید دست به دست هم دهیم تا اتفاق بزرگی که منتظرش هستیم به صورت کامل رخ دهد. آرزوی همه‌ی ما حضور عموم زنان در ورزشگاه‌ها است، که انشاالله از این پس در بازی‌های آینده شاهد آن خواهیم بود ؛ از رسانه‌ها نیز بابت حمایت از حضور زنان واقعا تشکر می‌کنم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. خمامی
     | 2018/10/18 - 13:44
    پاسخ
    +1
    0

    سرکار خانوم قمی نظر شما برای خودتون شاید محترم باشه ولی واقعا متاسفم که سطح آرزوهای خودتون رو اینقد پایین آوردین.من خودم بارها و بارها تو ورزشگاه های مختلف کشور رو رفتم و یکی از دلایلی که دیگه نمیرم اینه که من بعنوان یک مرد خیلی اذیت میشدم که اینقد در ورزشگاه ها فحاشی و کلمات زشت و رکیک استفاده میشه
    حالا شما بزرگترین آرزوت اینه که زنان جامعه ما برن تو این جو و فحش هایی که ما مردا خجالت میکشیم از شنیدنش رو بشنون؟؟؟؟؟؟
    بازم متاسفم ……………………

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads