کد خبر: 176639 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 اکتبر 2018 - 19:27

زنگ پیوند انجمن اولیا و مربیان در مدارس خشکبیجار به صدا درآمد

زنگ پیوند انجمن اولیا ومربیان همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین  در دبیرستان متوسطه اول زنده یاد نجاتی  خشکبیجار نواخته شد.

به گزارش خوبان خبر؛ زنگ پیوند انجمن اولیا ومربیان همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در دبیرستان متوسطه اول زنده یاد نجاتی  خشکبیجار نواخته شد.

 رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار در این مراسم  “پیوند انجمن اولیاء و مربیان”، خانه و مدرسه را دو نهاد تربیتی مهم در صدر عوامل تأثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش نوباوگان جامعه عنوان کرد و گفت: مهم ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و هم سویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است.

هادی علیجانی هدف از برگزاری اینگونه مراسم را افزایش آگاهی بین اولیاء و مربیان عنوان کرد و افزود: هر یک از دو کانون خانه و مدرسه، به تنهایی امکان عمل موفقیت آمیز نخواهد داشت و باید به عنوان یک مرکز و یک نهاد تعلیماتی و تربیتی تلقی شوند و مجموعه سیاست و برنامه هایی که آموزش و پرورش طراحی و به اجرا درمی آورد، در این دو کانون بر اساس یک سیاست، یک بینش و یک هدف دنبال شود و ارتباط مستمر و سازنده بین اولیاء و مربیان در ارتقاء سطح آموزش کشور نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه اولیا و مربیان شکل‌ دهنده شخصیت فرهنگی دانش ‌آموزان هستند، عنوان کرد: بحث ارتباط و پیوند بین اولیا و مربیان در مدرسه زمینه ساز و شکل دهنده شخصیت فرهنگی مناسب در دانش ‌آموزان در اجتماع می ‌شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/۸۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads