کد خبر: 176589 - تاریخ: دوشنبه، 15 اکتبر 2018 - 20:33

سیروس دهدار :

از سمت سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام کناره‌گیری کردم/چند بازیکن در تیم غیرخمامی استفاده شد

پیرو شنیده شدن خبری مبنی بر کنار گذاشته شدن یا استعفای سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام، سیروس دهدار خبر جدایی خود از تیم فوتبال شهرداری خمام را تکذیب کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ پیرو شنیده شدن خبری مبنی بر کنار گذاشته شدن یا استعفای سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام، سیروس دهدار خبر جدایی خود از تیم فوتبال شهرداری خمام را تکذیب کرد.
دهدار با بیان اینکه هیات مدیره‌ی باشگاه تمایل داشته تا به همکاری خود با این تیم ادامه دهم، عنوان کرد : امکان ادامه‌ی هدایت تیم به‌عنوان سرمربی را با توجه به حضورم در بیمارستان تهران برای پیگیری کسالت یکی‌از بستگان درجه ۱ و همچنین فشار کاری وجود نداشته و در حال حاضر به پیشنهاد هیات مدیره‌ی باشگاه شهرداری خمام به عنوان مدیر فنی در کنار تیم خواهم بود.
سرمربی اسبق تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام از عدم حضور خود در بازی امروز تیم نوجوانان شهرداری خمام در مقابل تیم آینده‌سازان سیاهکل خبر داده و گفت : هنوز کار خود را به عنوان مدیر فنی آغاز نکرده و البته در حال حاضر هدایت تیم را افشین عشوری‌زاد بر عهده گرفته است.
به گفته‌ی وی، حق ورزش و مردم ورزش دوست بخش خمام است که تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام بتواند در لیگ برتر نوجوانان گیلان نتایج خوبی را رقم بزند، اما تنها ۱ نفر از بازیکنانی که در فصل اخیر در اختیارمان بود تجربه‌ی حضور در لیگ را از سال گذشته داشته است.
سیروس دهدار به برگزاری آزمون استعدادیابی اخیر در خمام اشاره کرده و گفت : نفرات شاخصی وجود نداشته و بازیکنانی که در این آزمون انتخاب شده‌اند در حد لیگ برتر نوجوانان نبوده‌اند، لذا تنها سعی نمودیم تیمی برای حضور در لیگ داشته و البته از چند بازیکن غیرخمامی استفاده شد که آنها هم در حد لیگ برتر نوجوانان نبوده، اما بهتر از بازیکنان خمامی ظاهر گردیدند.
وی به عدم وعده‌ی خود‌ برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نوجوانان تاکید کرده و اذعان داشت : در چند دیدار برگزار شده نتیجه‌ای نگرفته و تنها ۳ تساوی به دست آوردیم، که ارزیابی صورت گرفته نشان میداد این‌تیم نمی‌تواند در لیگ مقامی کسب نموده و با وجود آنکه بهترین تمرینات برای تیم در نظر گرفته شد، تنها تلاش نمودیم تا سهمیه در لیگ را حفظ نماییم.
سرمربی اسبق این‌تیم با اشاره به اینکه این حق هیات مدیره‌ی باشگاه بوده که چاره‌ای اندیشیده یا حتی نسبت به برکناری اینجانب اقدام کند، ادامه داد : در همین راستا ضمن توافق با هیات مدیره، با کناره‌گیری از سمت سرمربی دست آنان را باز گذاشته و به صورت موقت افشین عشوری‌زاد که به‌عنوان کمک‌مربی در کنار من حضور داشته هدایت تیم نوجوانان شهرداری خمام را بر عهده گرفته است ؛ هرچند وی ممکن است تجربه‌‌ی کافی برای مربیگری نداشته باشد، اما تجربه‌ی فوتبال در تیم سپیدرود را در کارنامه‌ی ورزشی خود دارد.
به گفته‌ی دهدار، حداقل ۴ یا ۵ جایگاه خالی به‌جهت جذب بازیکنان جدید در تیم باز گذاشته شده و هیات مدیره تصمیم خواهد گرفت که تیم در ادامه‌ی فصل با همین کادر فنی به کار خود ادامه دهد یا سرمربی جدیدی برای تیم انتخاب گردد.

به گزارش خوبان خبر ، تیم شهرداری خمام از ساعت ۱۵ امروز در دیداری خارج از خانه به مصاف آینده سازان سیاهکل رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

شهرداری خمام تا این هفته از رقابت ها با ۳ امتیاز در رده دهم جدول ۱۱ تیمی قرار دارد.

 

منبع : خمام نیوز 

انتهای پیام/ 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads