کد خبر: 176535 - تاریخ: دوشنبه، 15 اکتبر 2018 - 08:59

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی

آغاز عملیات اجرایی اتصال بندر انزلی به راه‌آهن تا پایان امسال

به گفته مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، عملیات اجرایی دسترسی بندرانزلی به پس‌کرانه از طریق راه‌آهن،‌ تا قبل از پایان امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خوبان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد: عملیات اجرایی دسترسی بندرانزلی به پس‌کرانه از طریق خط ریلی، پس از انجام و تکمیل مطالعات مقدماتی و تکمیلی آن توسط مشاوران‌ تا قبل از پایان امسال به مرحله اجرا درمی‌آید.

بر اساس خبری که تین‌نیوز ۲۵ شهریور ماه امسال به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی منتشر کرد، محمد راستاد در حاشیه بازدید از زیرساخت‌ها و پروژه‌های در دست اجرای بندر انزلی گفت: ارزیابی دقیقی درباره گزینه‌های ایجاد دسترسی ریلی بندرانزلی به شبکه سراسری راه‌آهن صورت گرفته است و نتیجه نهایی مطالعات و برنامه‌ریزی ارزش پروژه ریلی این بندرانزلی تا پایان مهرماه اعلام می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، عملیات اجرایی دسترسی بندرانزلی به پس‌کرانه از طریق راه‌آهن،‌ تا قبل از پایان امسال آغاز می‌شود.

وی افزود:‌ با توجه به محدودیت پس‌کرانه‌ای بندرانزلی، استفاده از حمل‌ونقل چندوجهی ‌و اتصال آن به شبکه ریلی بسیار ضروری است.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در بندرانزلی را مورد اشاره قرارداد و گفت:‌ یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که می‌تواند در مسیر بهره‌برداری از پتانسیل‌های بالقوه بندرانزلی بسیار موثر واقع شود توسعه حمل‌ونقل ریلی است.

 

انتهای پیام/۸۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads