کد خبر: 176484 - تاریخ: شنبه، 13 اکتبر 2018 - 17:43

فرماندار شهرستان رشت:

اهالی سراوان رشت برای رفع مشکل زباله مطالبه به حق دارند

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی برای رفع مشکل در سایت سراوان رشت گفت: اهالی این منطقه برای رفع مشکل زباله مطالبه به حق دارند که همه دستگاه های مربوطه برای رفع این مشکل بایستی توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خوبان خبر؛ سید میرشمس مومنی زاده روز شنبه در جلسه بررسی مصوبات طرح های ملی با محوریت سایت سراوان رشت در فرمانداری شهرستان رشت اظهار داشت: مردم منطقه سراوان (محل دفن زباله) منتظر نتیجه نهایی برای رفع این مشکل هستند. 
وی با بیان این که ما برای رفع مشکل مردم در سایت سراوان رشت به آنها قول داده ایم بنابراین بایستی عمل کنیم، افزود: اگر به قول خود عمل نکنیم و آنها بار دیگر اقدام به اعتراض کنند، وجدان کسی نمی پذیرد که با آنها برخورد داشته باشیم زیرا آنها مطالبه به حق دارند. 
وی ساماندهی معضل پسماند را از اولویت های شهرستان رشت عنوان و خاطر نشان کرد: تمام تلاش دستگاه های مربوطه بایستی برای رفع این مشکل به کار گرفته شود. 
فرماندار شهرستان رشت زباله با بیان این که زباله از مشکلات مهم استان های شمالی کشور است افزود: در شهرستان رشت نیز این مشکل همواره یکی از مباحث مهم شهری است. 
وی در بخش دیگری از سخنانش درباره موضوع احداث تصفیه خانه شیرابه و دستگاه زباله سوز بیان داشت:مسایل کلان مربوط به این موضوعات در فرمانداری طرح و پیگیری و مسایل جزئی مربوط به این موارد در جلسه های جداگانه رسیدگی شود.
مومنی زاده اظهار داشت: این که در جلسه های متوالی مسایل جزئی را در مورد پسماند و تصفیه خانه بشنویم، مشکلات بر طرف نمی شود. 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز درباره یکی از موارد مطرح شده در این جلسه با (موضوع مربوط به تسریع در صدور مجوز شن و ماسه برای پوشاندن زباله در سراوان ) گفت: سال گذشته حدود ۸۸ هزار و ۷۱۸ تن مجوز برداشت شن و ماسه به منظور استفاده در سراوان رشت برای شهرداری صادر کردیم. 
فرهاد دلق پوش با بیان این که امسال نیز یک سری درخواست در این باره از شهرداری داریم، بیان داشت: این درخواست ها در جلسه شورای معادن بررسی و اولویت بندی می شود، محدوده ها مشخص و مجوزهای لازم ارایه خواهد شد. 
در این جلسه در مورد قرارداد زباله سوز و احداث تصفیه خانه شیرابه در سایت سروان رشت نیز از سوی مسئولان شهرداری این کلانشهر گزارشی ارایه شد. 

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads