کد خبر: 176468 - تاریخ: شنبه، 13 اکتبر 2018 - 14:34

با معرفی نفرات برتر؛

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در زیباکنار لشت نشا به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات “قرآن و عترت” دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی گیلان در زیباکنار به کار خود پایان داد.

به گزارش خوبان خبر؛ بیست و سومین دوره مسابقات “قرآن و عترت” دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که به میزبانی گیلان برگزار شد در زیباکنار به کار خود پایان داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم اظهار داشت: امیدوار هستیم برگزاری این مراسم در زیباکنار خاطرات خوبی را برای شرکت‌کنندگان رقم زده باشد.

محمدرضا فراهانی جشنواره‌های قرآنی را پنجره‌ای به سوی نور دانست و خاطرنشان کرد: معرفی آموزه‌ها و معارف قرآن کریم به مردم، ایجاد ارتباط عاطفی میان جامعه و قرآن و تجلی پیدا کردن قرآن در رفتار مردم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره‌های قرآنی است.

وی با اعلام اینکه باید اقداماتی انجام شود تا آموزه‌های قرآنی در رفتار مدیران کشور تجلی پیدا کند و مدیران براساس دستورات قرآن مدیریت کنند افزود: البته لازم است تا آموزه‌های قرآنی نه تنها در مدیران بلکه در تمام مردم جامعه تجلی پیدا کند.

فراهانی جامعه‌ای را سعادتمند دانست که آموزه‌های قرآنی در رفتار مردمانش تجلی پیدا کند ابراز داشت: جامعه باید تلاش کند تا از هر اتفاق و آموزه غیر خدایی آزاد شود و به دنبال حفظ کرامت انسانی باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این باور را که منتظر باشیم تا فردی بیاید و جامعه ما را تغییر دهد باوری غلط دانست تصریح کرد: عملکرد مسئولان کشور منطبق با شرایط عمومی جامعه است.

وی خادمان و قاریان قرآن کریم را افرادی برگزیده از جانب خداوند متعال دانست و عنوان داشت: دانشجویانی که فعالیت قرآنی دارند الگوی دانشگاه خودشان هستند و عملکرد آن تحت نظر سایر دانشجویان است.

فراهانی با اعلام اینکه تعداد شرکت کنندگان بیست و سومین دوره مسابقه قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نسبت به دوره‌های قبل افزایش پیدا کرده است افزود: وزارت بهداشت در مسابقه قرآنی دانشگاه‌های کشور رتبه نخست را در سال گذشته کسب کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به شرکت ۶۰ هزار نفر در بیست و سومین دوره مسابقه قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: گیلانیان به شکل شایسته‌ای از فعالان قرآنی استقبال کردند.

یکی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم نیز در این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان بیست و سومین دوره مسابقه قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: عزت امروز من مدیون قرآن کریم است.

شهریار پرهیزگار با تاکید بر لزوم تکریم قرآن کریم خاطرنشان کرد: امیدوار هستم همه ما با شفاعت قرآن و اهل بیت در بهشت در کنار یکدیگر باشیم و در آنجا قرآن را تلاوت کنیم.

 

 

  

 

 منبع: تسنیم

انتهای پیام/۲۳۳۳۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads