کد خبر: 176437 - تاریخ: شنبه، 13 اکتبر 2018 - 09:22

نماینده مردم لنگرود در مجلس:

آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال دیگر نیز افتتاح نمی شود

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: با توجه به روند تخصیص اعتبارات و مسئله کمبود بودجه، این پیش بینی می شود که آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال دیگر نیز مورد بهره برداری قرار نگیرد.

به گزارش خوبان، مهرداد بائوج لاهوتی ، با اشاره به روند اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال، گفت: این پروژه در بیش از ۳۰ سال گذشته در حال اجرا و عملیاتی شدن بوده است، این پروژه ابتدا به بنیاد مستضعفان واگذار شد و در دولت سازندگی قرار بود که در قالب ارایه زمین به بنیاد، این پروژه ساخته شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه این پروژه بعد از مدتی به مشکلات عدیده ای خورد و پروژه عمرانی که می شد با حدود یک هزار میلیارد تومان ساخته شود، تا امروز چندین برابر آن هزینه شده، اما هنوز هم به نتیجه قابل قبول نرسیده است.

وی ادامه داد: البته در دو یا سه سال اخیر روند اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال سرعت گرفته و امروز پیشرفت این پروژه محسوس است.

بائوج لاهوتی تصریح کرد: متأسفانه امروز دولت با کمبود اعتبار و بودجه در تمام عرصه ها به ویژه حوزه عمرانی و اجرای پروژه های نیمه تمام روبه رو هست و قطعا این مسئله بر روند اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال اثر سوء خواهد گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آزادراه تهران-شمال به یک اثر باستانی تبدیل شده است، گفت: امیدواریم هر چه سریعتر با تخصیص اعتبارات کلان، بخشی از فازهای عملیاتی این پروژه افتتاح شود.

وی افزود: به نظر من با روند کنونی و نحوه اختصاصاعتبارات، پروژه آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال دیگر نیز قابل بهره برداری نیست، بنابر این راه کار اساسی امروز تخصیص اعتبارات به صورت ویژه است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads