کد خبر: 176412 - تاریخ: جمعه، 12 اکتبر 2018 - 17:53

با کسب مدال برنز در وزنه‌برداری؛

طلسم مدال‌آوری انفرادی ورزشکاران گیلانی در جاکارتا شکسته شد

ورزشکاران گیلانی تیم ملی کشورمان در روز ششم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با کسب یک مدل برنز در رشته وزنه‌برداری به طلسم کسب مدال در بخش انفرادی خاتمه دادند.

به گزارش خوبان، رقابت‌های بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در روز ششم این بازی‌ها با برگزاری چهار رشته دوچرخه‌سواری، بوچیا، تیراندازی و وزنه‌برداری برای گیلانی‌ها به پایان رسید و حاصل آن تک مدال برنز سامان رضی در دسته منهای ۱۰۷ کیلوگرم در وزنه‌برداری بود.

 

طلسم شکنی سامان رضی در بخش انفرادی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا

سامان رضی وزنه‌بردار گیلانی تیم ملی کشورمان در دسته منهای ۱۰۷ کیلوگرم بر روی تخته رفت و با ثبت رکورد ۲۳۵ کیلوگرم به مدال برنز دست‌یافت، وی در تلاش اول موفق به مهار وزنه ۲۲۴ کیلوگرمی، در تلاش دوم موفق به مهار وزنه ۲۲۸ کیلوگرمی و در تلاش پایانی موفق به مهار وزنه ۲۳۵ کیلوگرمی شد.

در این دسته اینخ‌بایار از مغولستان با ثبت رکورد ۲۴۰کیلوگرمی و علی‌اکبر غریبشی با ثبت رکورد ۲۳۹ کیلوگرمی به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.

 

پیروزی کوپل قادری و کاظم پور در دیدار پایانی بوچیا

کوپل میلاد قادری و راضیه کاظم پور در سومین دیدار خود در کلاس   BC3به مصاف کوپل کین وونگ و وای چان از ماکائو رفتند و با نتیجه پنج بر دو مقابل رقیب خود به پیروزی دست‌یافتند، کوپل بوچیاکار های گیلانی به دلیل دو شکست مقابل کوپل های تایلند و هنگ‌کنگ از صعود بازماندند.

 

ناکامی دوچرخه‌سوار گیلانی در چهارمین ماده

صابر رحیم‌پور رکاب‌زن گیلانی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در ماده چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی در مرحله مقدماتی با ثبت رکورد ۰۵:۳۲٫۵۸۰ دقیقه به مقام پنجمی بسنده کرد و از صعود به مرحله فینال بازماند، در این ماده ورزشکار فیلیپی موفق به کسب مدال طلا شد.

رحیم‌پور در روز پایانی این مسابقات در ماده C4-5 با رقبای آسیای مصاف می‌دهد و شانس خود را برای کسب مدال می‌آزماید.

 

هتریک شکست پایان‌بخش رقابت تیرانداز گیلانی در جاکارتا

زهرا غلام‌زاده تیرانداز گیلانی تیم ملی کشورمان در ماده  R5تفنگ بادی درازکش مختلط کلاس  SH2در مرحله مقدماتی با کسب ۶۳۱٫۵ امتیاز به‌عنوان نفر هشتم به فینال این مسابقات راه یافت، وی در مرحله فینال با کسب ۱۴۴٫۶ امتیاز در مکان هفتم این ماده جای گرفت.

گفتنی است، استان گیلان در قالب کاروان تیم ملی کشورمان با هشت ورزشکار در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا حضور پیدا کرد و در پایان روز ششم این بازی‌ها موفق به کسب سه مدال شد، میثم علیپور در والیبال نشسته مردان موفق به کسب مدال طلا، مهری فلاحی در والیبال نشسته بانوان موفق به کسب مدال نقره و سامان رضی در رشته وزنه‌برداری موفق به کسب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads